۰ نفر

پیش دبستانی‌ و ابتدایی‌ها در استان البرز تعطیل شد

۹ بهمن ۱۳۹۶، ۲۰:۰۴
کد خبر: 248541
پیش دبستانی‌ و ابتدایی‌ها در استان البرز تعطیل شد

مهد کودک ها، پیش دبستان ها و مدارس ابتدایی نوبت صبح و عصر استان البرز به دلیل سرما و یخبندان از سوی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در روز سه شنبه دهم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت هوا و یخبندان این تصمیم از شورای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اتخاذ شده است.

به دنبال بارش برف سنگین که از روز شنبه در سراسر استان البرز آغاز شد و سرمای شدید مدارس استان البرز برای سومین روز متوالی برای تامین سلامت دانش آموزان تعطیل اعلام می شود.

منصور رحمانیان مدیرکل هواشناسی استان اظهارداشت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از استقرار جوی کم و بیش پایدار در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد:این وضعیت با توجه به حجم برف روی زمین کاهش دمای کمینه و یخبندان فراگیر و استانی تا چهارشنبه هفته جاری پیش بینی می شود.

این مسئول هوای امروز البرز را صاف تا نیمه ابری، کاهش دمای کمینه و یخبندان فراگیر استانی، فردا سه شنبه راقسمتی تا نیمه ابری، عصر بعضی نقاط استان احتمال بارش خفیف برف و باران، یخبندان فراگیر و وزش باد اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد:آسمان البرز پس فرداچهارشنبه، صاف تا کمی ابری، یخبندان فراگیرخواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی البرز با بیان اینکه دمای هوای البرز امروز در کمترین و بیشترین دما بین 3- تا 11- بود اظهار داشت: دمای هوا فردا سه شنبه بین1- تا 10- و پس فردا 3- تا 11- پیش بینی می شود.