۰ نفر

ادارات دولتی استان تهران دایر است

۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹
کد خبر: 248169
ادارات دولتی استان تهران دایر است

در پی اعلام احتمال تعطیلی تمام وقت ادارات دولتی که از طریق برخی رسانه‌ها بازتاب یافته است، استانداری تهران اعلام کرد که هم اکنون ادارات دولتی استان دایر بوده و کارکنان خود را به محل کارشان رسانده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس این خبر ، عبور و مرور در سطح معابر و خیابان های شهر روان بوده و مشکلات چندانی وجود ندارد.

بر اساس اطلاعیه استانداری تهران، امکان استفاده از مرخصی روزانه و استحقاقی برای کارکنان ادارات وجود دارد. این در حالیست که هرگونه اطلاع رسانی پیرامون تصمیمات و تمهیدات استانداری در خصوص تعطیلات ادارات صرفا از طریق روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و سایت و کانال ارتباطی آن اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که همزمان با بارش برف در پایتخت دست اندرکاران خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران از شب گذشته تاکنون مشغول عملیات برف روبی و مدیریت جریان ترافیک در معابر شهری هستند و طبیعی است در این خصوص معابر بزرگراهی، شریانی و درجه یک از اولویت برخوردار بوده و معابر درجه ۲ ، خیابان های فرعی و کوچه ها در اولویت بعدی قرار دارند.

بر اساس این گزارش میزان بارش برف در هشتگرد کرج به ۸۰سانتی متر رسیده است. تردد شهروندان وردآورد کرجی مختل شده است. شهروندان غرب تهران واقع در وردآورد اعلام کرده‌اند علاوه بر برق، جریان آب نیز چند ساعتی می شود که قطع شده است.

در کهریزک جریان برق دائم قطع می‌شود. اهالی بخش شرقی شهر تهران از عملیات برف روبی رضایت داشته‌اند. در منطقه یک عملیات شاخه تکانی برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه درختان آغاز شده است‌ البته تعدادی درخت تاکنون شکسته شده است.

صبح امروز هم در بزرگراه مدرس درخت شکست و باعث ترافیک شد که شهروندان درخت شکسته شده را از وسط بزرگراه جمع کردند.