۰ نفر

فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران افزایش می‌یابد

۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱
کد خبر: 245733
فضای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران افزایش می‌یابد

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از اختصاص حدود 25 هزار متر مربع به فضای آموزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم این فضا تا پایان سال 97 به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دکتر ناصری‌پور، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه اظهار کرد: اگرچه در زمینه توسعه فضای فیزیکی تلاش زیادی انجام شده است، اما فعالیت‌های عمرانی با توجه به کمبود بودجه خیلی وسیع نیست. بنابراین در حال حاضر در پی ایجاد فضای فیزیکی در محدوده پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم تا بخشی از مشکلات فضای فیزیکی را از طریق آن حل کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از ایجاد ساختمان جدیدی در حد فاصل کتابخانه و ساختمان مرکزی این دانشگاه خبر داد و گفت: مرحله مربوط به اسکلت و سفت کاری پروژه تقریبا تمام شده است و در آینده نزدیک وارد مرحله نازک کاری می‌شود.

وی با بیان اینکه این فضا حدود 25 هزار متر مربع است و امیدواریم تا پایان سال 97 به مرحله بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: با ایجاد این فضای فیزیکی بخشی از مشکلات حال حاضر این دانشگاه برطرف می‌شود، چراکه برخی از دانشکده‌های ما در حال حاضر از نظر فضای فیزیکی در تنگنا هستند.

ناصری پور افزود: البته سعی کرده‌ایم هم‌زمان کار بهینه‌سازی فضای موجود را به خصوص فضاهای فیزیکی مربوط به پاویون‌ها و فضاهای رفاهی دانشجویان را اصلاح کنیم و تا جایی که ممکن است فضاهای فیزیکی آموزشی جدیدی را نیز اضافه کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان خاطرنشان کرد: فضاهای فیزیکی ما فضاهایی نیستند که در دانشکده‌ها آن‌ها را داشته باشیم، بلکه قسمت عمده‌ای از دوره‌های ما در  مراکز درمانی و آموزشی صورت می‌گیرد. بنابراین به دنبال ایجاد فضاهای آموزشی جدیدی از بیمارستان‌ها نیز هستیم که در این راستا سال گذشته بیمارستان "فیروزآبادی" و امسال بیمارستان "هفت تیر" را به این وضعیت ملحق کردیم و امیدواریم بتوانیم فضای فیزیکی مناسبی را برای آموزش‌های بالینی در دانشگاه علوم پزشکی ایجاد کنیم.