۰ نفر

نقاشی زیبا بر کانکس‌های سرپل‌ذهاب به یاد شهدای‌"سانچی‌" +عکس

۲۶ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹
کد خبر: 245282
نقاشی زیبا بر کانکس‌های سرپل‌ذهاب به یاد شهدای‌"سانچی‌" +عکس

هنرمندان خوش‌ ذوق سرپل‌ذهابی کشتی سانچی را روی کانکس‌های مستقر در این شهر زلزله‌زده نقاشی کردند.

 زمین‌لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه هزاران کشته و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، این حادثه تلخ مادران بسیاری را داغدار، کودکان بسیاری را یتیم و همسرانی بسیاری را بدون عشق کرد.

مردم غرب استان کرمانشاه همواره در غم از دست دادن عزیزان خود عزادار هستند و غم مادران، کودکان و همسران شهدای‌"سانچی‌" را به خوبی درک می‌کنند؛ مادر، کودک و همسر کرد می‌دانند پر کشیدن عزیزان چگونه غم بزرگی است، زنان مرزنشین همان مادران و همسران شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند که جنگیدن پسران و همسران خود را در برابر دشمن بعثی به چشم دیدند که دلاورانه ایستادند، جنگیدن و پر کشیدن، که مبادا دشمن به خاک و ناموس وطن تجاوز کند.

آنجا جنگ و شهادت در خاک بود، قهرمانان خاکی و این‌ بار شهادت در آب، قهرمانان دریایی‌، شهادت دریادلانی که برای چرخاندن چرخ اقتصاد کشور به آب زدند، رفتند برای رونمایی از قدرت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران...

مردم داغدار غرب کشور خود را در غم از دست دادن شهدای سانچی شریک دانسته و به یاد این عزیزان بر روی کانکس‌های محل استقرار خود توسط هنرمندان خوش ذوق عکس کشتی سانچی را نقاشی می‌کنند، چرا که مردم قدرشناس این مناطق هیچگاه لطف ملت ایران را فراموش نمی‌کنند.

نقاشی زیبا بر کانکس‌های سرپل‌ذهاب به یاد شهدای‌