۰ نفر

بازدید وزیر دفاع از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه +تکمیلی

۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱
کد خبر: 239206
بازدید وزیر دفاع از مناطق زلزله‌زده کرمانشاه +تکمیلی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای دیدار با مردم مناطق زلزله‌زده و بررسی روند اسکان موقت زلزله‌زدگان به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پی وقوع زلزله در کرمانشاه، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به معاونت مهندسی و پدفند غیرعامل وزارت دفاع و ارشد وزارت دفاع در این کرمانشاه دستور داد با تمام امکانات مهندسی و درمانی به کمک زلزله زدگان بشتابند و به معاون هماهنگ کننده این وزارتخانه نیز دستور داد ستاد بحران وزارت دفاع در محل وقوع زلزله تشکیل شده و برای خدمات رسانی فوری به مردم اقدام کنند.

به همین منظور امیر سرتیپ حاتمی به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه برای نظارت بر اجرای اقدامات وزارت دفاع در مناطق زلزله‌زده و نحوه خدمات‌رسانی در کرمانشاه حضور یافت.

 وزارت دفاع در روستای زلزله زده قلعه داری کرمانشاه50 واحد مسکونی احداث می کند

  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد که این وزارتخانه 50 واحد مسکونی در روستای زلزله زده 'قلعه داری' کرمانشاه احداث خواهد کرد.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی روز پنجشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که این واحدها با رعایت استانداردهای مورد نظر در کمترین زمان ممکن ساخته و به آسیب دیدگان زلزله تحویل داده شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در بازدید از روستای زلزله زده 'شنغال خالدی' کلنگ احداث مسجد شهدای وزارت دفاع در این روستا را به زمین زد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه صبح امروز پنجشنبه به این استان سفر و در معیت استاندار کرمانشاه از کارگاه ساخت کانکس در پادگان ابوذر بازدید کرد.

حضور در مراسم چهلمین روز درگذشت جانباختگان زلزله کرمانشاه و همچنین شرکت در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب از دیگر برنامه های امروز وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر به استان کرمانشاه است.

زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.