۰ نفر

وصل مجدد آب شرب استان کرمانشاه تا دو ساعت دیگر

۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶
کد خبر: 231352
وصل مجدد آب شرب استان کرمانشاه تا دو ساعت دیگر

معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: براساس پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، آب کل مناطق استان کرمانشاه به جز دو شهر تا دو ساعت دیگر وصل خواهد شد.

شاهین پاکروح با بیان اینکه در پی زلزله شاهد قطع برق گسترده و از مدار خارج شدن تاسیسات آبی استان کرمانشاه بودیم، اظهار کرد: هفت شهر از شهرهای استان کرمانشاه با مشکل قطعی آب روبه‌رو شدند که باوجود مشکلات به وجود آمده به علت قطع برق، بسیاری از مشکلات تامین آب این استان برطرف شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،‌وی با اشاره به شهرهایی که به طور کامل مشکل تامین آب آن‌ها برطرف شده است گفت: در شهرهای روانسر، جوانرود، پاوه، قصرشیرین و خود کرمانشاه مشکلی برای تامین آب وجود ندارد. شهر سرپل‌ذهاب نیز تا دو ساعت دیگر آب دار خواهد شد.

وی ادامه داد: چند شهر دیگر همچون هرسین و گیلان غرب که کدورت آب بسیار بالاست، مشکل تامین آب داریم که نهایتا تا دو یا سه روز آینده مشکل این دو منطقه نیز به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکل آب کرمانشاه ۴ صبح و قصرشیرین سه ساعت قبل به طور کامل برطرف شده است، گفت: بزرگ‌ترین مشکل موجود برای حل تامین منابع آبی میزان کدورت آب است که آن هم به دلیل تامین شدن آب این مناطق از چشمه‌ها است.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف در نظر گرفته شده شرکت آب و فاضلاب کشور، کاهش کدورت آب و تامین آب سالم برای مشترکان زلزله‌دیده است.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تامین آب مناطق زلزله‌زده گفت: تا کنون ۶۷ دستگاه تانکر آب رسانی برای تامین آب مردم از استان‌های مجاور به کرمانشاه اعزام شده همچنین ۲۰۰ هزار بطری آب معدنی و بسته‌بندی بین مردم توزیع شده است.