۰ نفر

۷۰درصد ساختمان حوزه علمیه سرپل ذهاب تخریب شد

۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹
کد خبر: 231222
۷۰درصد ساختمان حوزه علمیه سرپل ذهاب تخریب شد

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: متأسفانه حدود ۷۰ درصد از بنای مدرسه علمیه قدیمی شهرستان سرپل ذهاب تخریب و مدرسه جدید نیز دچار آسیب های جدی شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام حبیب باقری  با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه زلزله، اظهار داشت: در زلزله شب گذشته مدارس علمیه شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، کنگاور، سنقر و هرسین آسیب ندیدند. همچنین طبق گزارشات طلاب این شهرستان ها و خانواده های آنان دچار آسیب دیدگی نشده اند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: مدرسه علمیه شهرستان قصرشیرین ۲۰ درصد تخریب و در مدرسه گیلان غرب دیوار ها دچار ترک های جزئی شده است و خوشبختانه در هیچ یک از این دو مدرسه تلفاتی نداشته ایم

وی افزود: متأسفانه حدود ۷۰ درصد از بنای مدرسه قدیمی شهرستان سرپل ذهاب تخریب و مدرسه جدید نیز دچار آسیب های جدی شده است. همچنین با تأسف دو نفر از طلاب این مدرسه مصدوم شده اند که یک نفر دچار شکستگی پا و در همان شهرستان سرپل ذهاب مداوا و مرخص شده است.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: متأسفانه طلبه دیگری دچار نقص عضو و قطع پا شده است و در حال حاضر در بیمارستان بیستون کرمانشاه بستری می باشد.