۰ نفر

ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران

۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸
کد خبر: 230016
ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از ترافیک سنگین در محورهای ایلام-مهران و خرمشهر-چذابه خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، هم اکنون در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی، محور فومن-رشت در استان گیلان و محور کناره در استان مازندران بارش پراکنده باران و لغزندگی سطح جاده ها گزارش شده است.

وی با اشاره به ترافیک صبحگاهی در مبادی ورودی کلان شهرها از جمله تهران بزرگ نیز گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و همچنین باند جنوبی آزادراه تهران- کرج از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: ترافیک در محور ایلام-مهران در استان ایلام، محور حمیل-اسلام آباد در استان کرمانشاه و محور سوسنگرد-چذابه و چذابه-خرمشهر و شلمچه در استان خوزستان پرحجم اما روان گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: در محورهای همدان-زنجان و آزادراه ساوه - همدان در استان همدان و در استان اردبیل مه گرفتگی و کاهش دید افقی گزارش شده است و در سایر محورهای مواصلاتی کشور جو رام و ترافیکی روان را را شاهد هستیم.