۰ نفر

فوت آیت‌الله حائری‌شیرازی تکذیب شد

۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۰۷
کد خبر: 228893
فوت آیت‌الله حائری‌شیرازی تکذیب شد

آیت‌الله حائری‌شیرازی،‌ نماینده سابق مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، همچنان در بیمارستان نمازی شیراز بستری است.

آیت‌الله شیخ محی‌الدین حائری شیرازی، که از ده روز قبل به دلیل بیماری در بیمارستان نمازی شیراز بستری است و همچنان رسیدگی به وضعیت او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مدیر بیمارستان نمازی شیراز، گفت: هم‌اکنون آیت‌الله حائری در بیمارستان نمازی شیراز به دلیل افت فشارخون و تب، بستری است.

دکتر ماهر با تاکید براینکه حال عمومی آیت‌الله حائری امروز نیز مانند روزهای گذشته بوده و داروهای تجویزی را دریافت می‌کند، گفت: داروهای مشخصی برای رفع افت فشارخون و آنتی‌بیوتیک، برای ایشان تجویز شده است.

ماهر با ابراز تاسف از انتشار شایعاتی در خصوص فوت آیت‌الله حائری شیرازی، تاکید کرد که روند درمان آیت‌الله حائری ادامه دارد و با دعای خیر مردم ان‌شاءالله این شخصیت روحانی سلامت خود را باز خواهد یافت.

براساس این گزارش، از ظهر امروز شایعاتی در فضای مجازی پیرامون درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی مطرح شده است و حتی خبرگزاری صدا و سیما و برخی کانال‌های وابسته به روزنامه‌های کثیرالانتشار هم آن را منتشر کرده‌اند.

چهارشنبه گذشته نیز شایعاتی در خصوص مرگ آیت الله حائری شیرازی در فضای مجازی مطرح شده بود که از سوی فرزند وی و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تکذیب شد.