۰ نفر

آغاز برخورد با خودروهای دودزا در تهران

۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴
کد خبر: 224954
 آغاز برخورد با خودروهای دودزا در تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح برخورد با خودروهای دودزا گفت: اولویت پلیس دراین طرح، برخورد با خودروهای سرویس ادارات، اتوبوس ها و خودروهای عمومی فاقد معاینه فنی و دودزا است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا مهماندار روز شنبه افزود: از صبح امروز ماموران پلیس راهور پایتخت در 62 نقطه از معابر اصلی سطح شهر مستقر شده و نسبت به اعمال قانون برای خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام می کنند.

به گفته وی، خودروهای دودزا توسط ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در سطح شهر متوقف و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می کنند.

سردار مهماندار با بیان اینکه خودرهای فرسوده و فاقد معاینه فنی هر 24 ساعت یکبار در تهران جریمه می شوند، تصریح کرد: دوربین های طرح زوج و فرد نیز به صورت مکانیزه خودورهای فاقد معاینه فنی را شناسایی و جریمه 50 هزار تومانی برای این وسائل نقلیه اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: آمار برخورد مأموران پلیس راهور تهران بزرگ با خودروهای فاقد معاینه فنی در سال جاری نسبت به سال گذشته سه‌برابر شده است و امسال بر خلاف سال گذشته، به‌ازای هر روز تردد این جریمه اعمال می‌شود.

سردار مهماندار با بیان اینکه طرح برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی با قدرت و به صورت مستمر ادامه می یابد، از مالکان این خودورها درخواست کرد که در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن نقص فنی خودروی خود اقدام و به یکی از مراکز معاینه فنی تهران بزرگ برای اخذ برگه سلامت خودروی خود مراجعه کنند.