۰ نفر

لئوناردو دی‌کاپریو رییس جمهور آمریکا می‌شود

۶ مهر ۱۳۹۶، ۱:۳۱
کد خبر: 221943
لئوناردو دی‌کاپریو رییس جمهور آمریکا می‌شود

لئوناردو دی‌کاپریو در فیلمی زندگی‌نامه‌ای که مارتین اسکورسیزی از زندگی تئودور روزولت می‌سازد، نقش این سیاستمدار را بازی می‌کند.

به گزارش ورایتی، پارامونت پیکچرز در حال مذاکره است تا فیلمی درباره روزولت رئیس‌جمهوری آمریکا با حضور لئوناردو دی‌کاپریو در نقش این رئیس‌جمهوری و مارتین اسکورسیزی در مقام کارگردان بسازد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، قرار است دی‌کاپریو از طریق کمپانی خودش یعنی «اپین وی» در کنار اسکورسیزی و اما کاسکوف تهیه‌کننده این فیلم باشد. فیلم‌نامه این فیلم را اسکات بلوم می‌نویسد. روزولت نقش مهمی در دوران خود در آمریکا ایفا کرد و استراتژی‌های وی هنوز در ارتش آمریکا تدریس می‌شود.

او با فرمانداری نیویورک کار سیاسی‌اش را شروع کرد و بعد دستیار ویلیام مک‌کینلی بیست‌وپنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا شد و سرانجام به ریاست‌جمهوری رسید.

از مهم‌ترین تلاش‌های وی تلاش برای حفظ محیط‌زیست آمریکا از طریق ایجاد پارک‌های ملی و حفاظت شده بزرگ است که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای این رئیس‌جمهوری به جای مانده‌است.

همین امر دی کاپریو را که تلاش زیادی برای تغییرات آب و هوایی و حمایت از محیط‌زیست انجام می‌دهد، مناسب‌ترین چهره برای این نقش می‌کند. دی کاپریو و اسکورسیزی با هم چند فیلم در دست تولید دارند که شامل «شیطان در شهر سفید» و «قاتلان گل ماه» می‌شود. آخرین پروژه مشترک آنها «گرگ وال استریت» بود.