۰ نفر

بازتاب سخنان رهبری در مورد برجام در رسانه‌های خارجی

۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۳۷
کد خبر: 219556
بازتاب سخنان رهبری در مورد برجام در رسانه‌های خارجی

هشدار رهبر معظم انقلاب به آمریکا در خصوص نقض توافق هسته‌ای بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

 سخنان حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص هشدار به آمریکا در ارتباط با توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.

شبکه المیادین با پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان گزارش داد: هر تحرک اشتباه در خصوص توافق هسته ای با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

خبرگزاری رویترز نیز با پوشش سخنان حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کرد رهبر ایران روز یکشنبه هشدار داد هرگونه گام اشتباه از سوی آمریکا در خصوص توافق هسته ای میان تهران و قدرت های جهانی با پاسخ قاطع ایران همراه خواهد بود.

این خبرگزاری همچنین تصریح کرد سخنان رهبر انقلاب تنها چند روز پس از آن بیان می شود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته بود ایران روح توافق هسته ای را نقض کرده است.

پایگاه اینترنتی رادیو مونت کارلو نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اعلام کرد آیت الله خامنه ای در خصوص هرگونه گام اشتباه از سوی آمریکا در قبال توافق هسته ای هشدار داد.

شبکه العربیه نیز با بازتاب سخنان رهبر انقلاب نوشت رهبر معظم ایران، آمریکا را تهدید کرد در صورتی که مرتکب هرگونه گام اشتباهی در خصوص توافق هسته ای شود، با پاسخی قاطع روبرو خواهد شد.

این شبکه همچنین به نقل از رهبر انقلاب نوشت آمریکایی ها هر روزه سوء نیت و عمل شیطانی جدیدی را در خصوص توافق هسته ای به نمایش می گذارند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز با بازتاب سخنان رهبر انقلاب اعلام کرد تلویزیون رسمی ایران گزارش داد رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد هرگونه تحرک اشتباه در خصوص توافق هسته ای با واکنش ایران همراه خواهد بود.

aa7c2d042cd8d7e72da79194152f76aa