۰ نفر

رییس کمیته امداد اعلام کرد:

منع فعالیت حزبی در کمیته امداد

۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۱۰
کد خبر: 217197
منع فعالیت حزبی در کمیته امداد

رئیس کمیته امداد گفت: هر تخلف کوچکی در کمیته امداد می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد بر همین اساس همانند زمان انتخابات در این نهاد اجازه رفتار حزبی به مدیران و کارکنان داده نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سید پرویز فتاح، با اشاره به ضرورت حرکت حراست کمیته امداد به سمت رفتار و اخلاق های اسلامی بر ایجاد تحولی عظیم در این نهاد تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است که سطح کمیته امداد در اذهان عمومی ارتقا پیدا کند که رسیدن به این هدف جز با اقدامات اعتمادساز و توجه به حراست از سرمایه اجتماعی سازمان امکان پذیر نیست.

فتاح با بیان اینکه در صورت مشاهده رفتارهای نادرست همکاران و مددکاران با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برخورد قاطع باید داشته باشیم،گفت: همه ما باید نسبت به حراست از کمیته امداد حساس باشیم چرا که با توجه به مردمی بودن این نهاد، مردم هم انتظارشان از ما همین است و به همین دلیل باید در برابر تخلفات برخورد قاطع داشته باشیم و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد.

وی همسو بودن کارکنان و مدیران کمیته امداد با اهداف این نهاد را امری لازم دانست و گفت: مدیریت بدون قاطعیت معنا پیدا نمی کند و با توجه به اینکه حراست بخش مهمی از مدیریت کمیته امداد محسوب می شود این قاطعیت باید بیش از پیش نمایان شود.

فتاح یکی از وظایف حراست را کنترل رفتارهای حزبی و گروهی میان کارکنان کمیته امداد دانست و بیان کرد: هر تخلف کوچکی در کمیته امداد می‌تواند بازتاب گسترده‌ای داشته باشد بر همین اساس همانند زمان انتخابات در این نهاد اجازه رفتار حزبی به مدیران و کارکنان داده نمی‌شود.

وی وظیفه حراست را حفاظت، صیانت و ارشاد کارکنان و مخاطبان کمیته امداد در برابر آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی عنوان کرد و افزود: حراست کمیته امداد باید نقاط آسیب پذیر را بشناسد و در صدد رفع آن تلاش کند.

رئیس کمیته امدادبا بیان اینکه حراست باید همیشه شان و آبروی مددجویان را درنظر بگیرد و در صورت مشاهده خطا و مشکلی با ظرافت و درایت لازم از  مسئولان ذیربط موضوع را پیگیری کند خطاب به نیروهای حراستی گفت: اجازه ندهید فرد یا افرادی بر کارها و تخلفات خود سرپوش بگذارند و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد جدی می شود.

وی به موضوع امانتداری نیروهای حراست کمیته امداد اشاره کرد و گفت: نقش حراست نقش امانتدارانی است که امانت مردم را به دست صاحبانشان می رساند و صیانت از منابع مادی و معنوی کمیته امداد وظیفه همه است که حراست در این امر با دقت بیشتری ایفای نقش می کند.

فتاح  در نظر گرفتن شرایط استانهای مختلف در تهیه نسخه حراستی برای هر منطقه را مهم دانست و بیان کرد: استانهای ما در شرایط مختلفی قرار دارند که در این رابطه باید حراست هر استان مطابق شرایط خاص هر استان دیده شود.

 وی به ملاک های ارزیابی کمیته امداد اشاره کرد و گفت : نگاه مردم، مددجویان و نظر دفتر مقام معظم رهبری در زمینه عملکرد کمیته امداد سه شاخص اصلی ارزیابی این نهاد محسوب می شود.