۰ نفر

فرمانده کل سپاه پاسداران با وزیر دفاع دیدار کرد

۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶
کد خبر: 216554
فرمانده کل سپاه پاسداران با وزیر دفاع دیدار کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان ایران راهبرد تحریم‌ و تهدید نظام را برغم ناتوانی‌های خود همچنان در دستور کار دارند که ضروری است با هوشمندی با آن مقابله شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پی انتصاب سرتیپ امیر حاتمی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در وزارت دفاع، با وی دیدار و گفتگو کرد.

‌در این دیدار جعفری با اظهار خرسندی از انتصاب شایسته حاتمی به سمت وزیر دفاع و تاکید بر اهمیت تمرکز نگاه‌ها و تلاش‌ها به سمت شناخت دقیق وضعیت و مقتضیات امروز حوزه دفاعی کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران راهبرد تحریم‌، تهدید و فشار به نظام را برغم ناتوانی‌های خود همچنان در دستور کار دارند و هر روز با پیچیدگی‌ها و ترفندهای خاص آن را رونمایی می‌کنند که ضروری است با هوشمندی با آن مقابله شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز ‌در این دیدار با تاکید بر تلاش‌های همه‌جانبه وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح ‌گفت: ما در امتداد تلاش‌های درخشان و تأثیرگذار گذشته، تمام همت و ظرفیت‌های تعیین‌کننده خود برای تعمیق و توسعه توانمندی‌های دفاعی و رفع نیازمندی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و راهبردی را به کار خواهیم گرفت.

‌امیر حاتمی تصریح کرد: امیدوارم با همفکری، همگرایی و تبادل تجارب ، شرایط اطمینان بخشی در فرآیند تامین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور فراهم و ایجاد خواهیم کرد.

در این دیدار فرمانده کل سپاه و وزیر دفاع از صنعت دفاعی به عنوان حوزه‌ای که می‌تواند جدی‌ترین و معنادارترین پاسخ‌ها را به دشمنان دهد یاد کردند و با تأکید بر مبنا قرار دادن منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در عرصه ارتقای توان بازدارندگی، تصریح کردند: ظرفیت‌سازی دفاعی روزآمد و متناسب با تهدیدات آینده و تحولات پیش‌رو، راهبرد نیروهای مسلح بوده و به فضل الهی باشتاب روزافزون تداوم می‌یابد.