۰ نفر

جواد عزتی: منتظر سی دی «اکسیدان» نباشید!

۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴
کد خبر: 214160
جواد عزتی: منتظر سی دی «اکسیدان» نباشید!

جواد عزتی بازیگر فیلم «اکسیدان» گفت: بیایید فیلم را در سینما ببینید و منتظر سی دی آن نباشید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جواد عزتی و حامد محمدی که شامگاه 31 شهریور ماه در پردیس سینمایی «تماشا» حاضر بودند، با مخاطبانشان سخن گفتند.

ابتدا حامد محمدی از مردمی که برای تماشای فیلم «اکسیدان» در سالن حضور داشتند، تشکر کرد و گفت: از سینماگران که به اینجا آمدند تعریف تماشاگران «تماشا» را زیاد شنیدم و باعث افتخار است که من و جواد عزتی به نمایندگی از تمام عوامل این فیلم در اینجا و در جمع شما حضور داریم.

وی همچنین افزود: خوشبختانه بعد از گذشت تقریبا 9 هفته از اکران این فیلم هنوز هم شاهد استقبال مردم و سالن های شلوغ این فیلم هستیم چرا که سعی کردیم فیلمی را بسازیم که حال مخاطبان را خوب کند.

جواد عزتی نیز از مخاطبان به دلیل استقبال از فیلم تشکر و قدردانی کرد و عنوان کرد که خیلی خوشحال هستم که در اینجا و در جمع شما عزیزان حضور دارم و امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید، اگر فیلم را دوست داشتید به دوستانتان هم توصیه کنید که بیایند فیلم را در سینما ببینند و منتظر سی دی آن نباشند و اگر هم فیلم را دوست نداشتید مثل یک راز در دلتان نگه دارید و برای کسی بازگو نکنید.  

در ادامه برنامه، جواد عزتی در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان و اختلاف وی با برزو نیک نژاد گفت: بین من و بروز نیک نژاد اختلافی نبوده و همیشه به من لطف داشته است و چون من سر کاری بودم نتوانستم در سریال آخر ایشان بازی کنم. سریال «دردسرهای عظیم» 3 هم از ابتدا قرار نبود که ساخته شود و در حقیقت ساخته نشدن این سریال، اختلاف بین من و آقای نیک نژاد نبوده است و چه بسا که بعد از مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» در فیلم سینمایی «زاپاس» نیز با ایشان همکاری داشتم.

بازیگر فیلم «اکسیدان» همچنین درباره اینکه بیشتر راغب است که در فیلم‌های طنز بازی کند یا اجتماعی تصریح کرد: من به خود اجازه نمی‌دهم که در ذهنم بین این دو ژانر تفاوتی قائل شوم و ترجیح می‌دم که در فیلمی خوب بازی کنم و بدون نگاه کردن به ژانر آن بتوانم به ایفای نقش بپردازم، در حقیقت سعی می‌کنم که به کیفیت کارهایم فکر کنم به طوری که بتوانم از آنها دفاع کنم.

وی با اشاره به اینکه که علاوه بر ایفای نقش در سینما و تلویزیون، 21 سال است که به صورت حرفه‌ای در زمینه بازی در تئاتر فعالیت دارد، افزود: در حال حاضر مشغول تمرین در یک نمایش هستم که هنوز به صورت رسمی خبری از آن در رسانه‌ها منتشر نشده است.  

در پایان برنامه، مسعود نجفی مدیر پردیس سینمایی تماشا از اجرای تئاتر در این پردیس سینمایی خبر داد و گفت که بعد از حدود یکسال پیگیری، موفق به دریافت مجوزهای قانونی آن شدیم که ان شاالله بزودی به طور رسمی در همین سالن، اولین نمایش را به روی صحنه خواهیم برد.