۰ نفر

جریان تکفیری روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند

۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱
کد خبر: 210811
جریان تکفیری روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند

معاون سیاسی سپاه گفت: جریان تکفیری روزهای آخر عمر خود را سپری می‌کند.

سردار رسول سنایی راد در گردهمایی اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار در مرکز فرهنگی رسانه‌ای صبا برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: روز خبرنگار در کشور ما به نام شهید صارمی مزین شده است و امروز خبرنگاران ما یاوران رسانه‌ای رزمندگان مدافع حرم هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی افزود: اگر با جریان تکفیری مقابله نمی‌شد، این جریان عمیق‌ترین ضربه را به اسلام ناب وارد می‌کرد و آمریکا و غرب تکفیری‌ها را برای از بین بردن اسلام ناب به نیابت گرفته و امپراطوری رسانه‌ای خود را در اختیار آنان قرار دادند.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: در ابتدای کار جریان تکفیری نوع فعالیت رسانه‌ای و خبرسازی بود که به اقدامات آنان دامن زد و ادامه مقابله با این جریان نیز باید با کمک رسانه باشد.

سنایی‌راد تصریح کرد: در سوریه علائمی دیده می‌شود که شکست جریان تکفیری قطعی است و آنها روزها و ماه‌های پایانی عمر خودشان را طی می‌کنند زیرا امروز دیگر توان نگه‌داشتن مناطق به شکل قبل را ندارند.

وی ادامه داد: غربی‌ها بازی جدیدی را آغاز کرده‌اند و بدشان نمی‌‌آید، جریان تکفیری از بین برود و امروز ناچار هستند به واقعیت‌ها تمکین کنند. جریان تکفیری امروز بهترین فضا را در اختیار رسانه‌های خود قرار داده است.