۰ نفر

برخی خودشان تصمیم به خروج از کابینه گرفتند

۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴
کد خبر: 209311
برخی خودشان تصمیم به خروج از کابینه گرفتند

دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: کابینه آینده کابینه کار است.

الهام امین زاده اظهار کرد: چنانچه از افرادی که در خط امام و آرمان های انقلاب هستند و از کارآمدی و شایستگی لازم هم بهره مند هستند در کابینه استفاده شود قطعا همدلی هم وجود خواهد داشت و جدای از گرایش های سیاسی اگر گرایش افراد خدمت باشد یقینا همدلی وجود خواهد داشت چرا که همه به فکر کشور هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در دولت یازدهم با وزرایی در ارتباط بودیم که شاید به لحاظ گرایش سیاسی مشترک نبودیم اما به دلیل این که هدف " خدمت کردن " بود همدلی بسیار زیادی وجود داشت.

امین زاده تصریح کرد: کشور ما فرصت آزمون و خطا ندارد تا از نیروهای تازه کار یا حاشیه دار استفاده کنیم که برای دولت هزینه بسازند.

وی در مورد تغییرات کابینه دوازدهم نسبت به یازدهم عنوان کرد: آقای روحانی در این زمینه تصمیم گیرنده هستند و همچنین بعضی از اعضای کابینه خودشان تصمیم به خروج از کابینه گرفته اند و این که چه گزینه هایی خارج می شوند هنوز قطعی نشده است، دولت تا روز جمعه در این زمینه فرصت دارد و چه بسا تصمیماتی که تاکنون گرفته شده تغییر یابد.

دستیار رئیس جمهور در امور  حقوق شهروندی با اشاره به گروه های مختلف سیاسی کشور گفت: تقاضا داریم گروه های سیاسی در این روزهای پایانی فشارهای خود را متوقف کنند و اجازه دهند رییس جمهور با تمرکز بیشتری در این خصوص تصمیم بگیرند.