۰ نفر

بار سنگین ترافیک در جاده‌های شمال +جزییات

۸ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۰۹
کد خبر: 202645
بار سنگین ترافیک در جاده‌های شمال +جزییات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی کشور با بیان اینکه برابر آخرین گزارش‌های دریافتی ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس در محدوده مرزن آباد گزارش شده گفت: ترافیک سنگین و طول محور پرحجم گزارش شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی با بیان اینکه شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور شمال به جنوب هراز محدوده نارنجستان تا تونل شماره یک هستیم ادامه داد: همچنین محدوده سه راهی چلاو در جنوب به شمال محور هراز و ورودی شهر رودبار در استان گیلان، مسیر شمال به جنوب و محدوده کارسالار در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

جاده چالوس یک‌طرفه شد

رئیس پلیس‌راه استان البرز از یک‌طرفه شدن محور کرج – چالوس خبر داد.

سرهنگ رضا معظمی گودرزی اعلام کرد: لحظاتی پیش به دلیل افزایش بار ترافیک محور کرج – چالوس  یک‌طرفه شد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز اضافه کرد: این مسیر ساعت ۱۵ امروز از کرج مسدود و ساعت ۱۸ از مرزن‌آباد به جنوب یک‌طرفه شد.


هراز یک طرفه شد

رییس پلیس راه شرق استان تهران از یک طرفه شدن محور هراز از آب اسک به سمت رودهن خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی با بیان این که هرچه به ساعات پایانی روز نزدیک تر می شویم، حجم ترافیک محورهای منتهی به پایتخت افزایش می یابد، اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم.

وی اضافه کرد: در محور امام رضا(ع) ترافیک عادی و روان است، اما هرچه به سوی ساعات پایانی روز نزدیک تر می شویم بر حجم خودروها در این محورها به سوی پایتخت افزوده می شود.

رییس پلیس راه شرق استان تهران از یک طرفه شدن محور هراز از آب اسک به سوی رودهن در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این تصمیم در جهت مدیریت بار ترافیکی محور هراز گرفته شد و اکنون محور هراز به سوی تهران یک طرفه است.

وی افزود: با توجه به اینکه موج بازگشت سفرهای عید فطر آغاز شده است نباید محدودیتی در سطح جاده‌ها برای بازگشت مسافران ایجاد کرد و رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات و سفری ایمن تاثیرگذار است.