۰ نفر

شهرداری مشهد روزانه ۸۰۰ میلیون بهره می‌دهد

۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۹
کد خبر: 199788
شهرداری مشهد روزانه ۸۰۰ میلیون بهره می‌دهد

بهاروند اظهار داشت: آنچه از گزارشات معاونت اقتصادی رسیده متاسفانه اوضاع اقتصادی مشهد خوب نبوده، همه‌چیز پیش‌فروش شده و بدهکارهای زیادی دارد.

مجتبی بهاروند، منتخب شورای پنجم شهر مشهد ، با اشاره به عملکرد چهارساله معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، اظهار کرد: برای بررسی عملکرد باید معیارهایی را بررسی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مشهدفوری، وی ادامه داد: در طول چهارسال گذشته باید بررسی شود که از جنبه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، صنعت، حمل و نقل و ... چه تغییراتی داشته، آیا اوضاع اقتصادی شهر مشهد در طول این چهارسال بهتر شده است؟

بهاروند افزود: معیار دیگر این است که از بخش‌های مختلف پرسش و جو کنیم و اوضاع را بررسی کنیم که آیا رکود داشتیم یا رشد؟

منتخب شورای پنجم شهر مشهد تاکید کرد: بنده به عنوان یک اقتصاددان زمانی که این عملکرد را مشاهده می‌کنم می‌بینم که وضعیت اصلا خوب نیست.

وی ابراز کرد: گردشگران نبض اقتصاد مشهد محسوب می‌شوند اما در این زمینه نیز هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

بهاروند خاطر نشان کرد: از نظر فعالیت‌ واحدهای اقتصادی اوضاع خوب نبوده و نسبت به گذشته بدتر هم شده است.

منتخب شورای پنجم شهر مشهد اظهار کرد: در حوزه شهرسازی آیا ما آمده‌ایم طبق آنچه اصول و ضوابط شهرسازی در دنیا است پیش‌ برویم؟ متاسفانه اینگونه نبوده و هرکسی هرجور دلشان خواسته ساخته است.

بهاروند با تاکید براینکه حال اقتصاد مشهد خوب نیست، بیان کرد: آنچه از گزارشات معاونت اقتصادی رسیده متاسفانه اوضاع اقتصادی مشهد خوب نبوده، همه‌چیز پیش‌فروش شده و بدهکارهای زیادی دارد.

وی تصریح کرد: زمانی که به صورت رسمی کار را بدست بگیریم به صورت مستند به مردم اعلام خواهیم کرد که شهرداری به چه مقدار بدهکار است و می‌گویین که اوضاع بسیار بد شده است.

منتخب شورای پنجم شهر مشهد یادآور شد: طبق گزارشی که معاونت اداری و مالی شهرداری به ما داده است اوضاع خوب نبوده و روزانه به یکی از بانک‌ها 800 تا 900 میلیون فقط بهره می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر خوب است و ادعا دارند که هیچ مشکلی وجود دارد باید صندوق آن‌ها مر از پول و هیچ مشکلی نداشته باشند.

بهاروند تصریح کرد: اوضاع اقتصادی شاخص‌هایی دارد اما متاسفانه این معاونت آن‌ها را ارائه نداده است.

منتخب شورای پنجم شهر مشهد تاکید کرد: قطعا اگر این شورا و شهرداری عملکرد خوبی داشتند و مردم از آن‌ها راضی بودند به همان نسبت به آن‌ها رای می‌دادند.

وی افزود: اما در انتخابات مشاهده کردیم که مردم نسبت به این عملکرد ناراضی بوده‌اند، قطعا اگر رضایت داشتند به لیست مقابل رای می‌دادند.