۰ نفر

تشدید بازرسی برای امنیت مردم است

توضیح فرودگاه مهرآباد درباره صف طولانی بازرسی

۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۲
کد خبر: 198959
توضیح فرودگاه مهرآباد درباره صف طولانی بازرسی

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: فرودگاه مهرآباد برای تامین امنیت مسافران اقدام به بازرسی امنیتی مسافران کرده است که در ساعات شلوغی باعث ایجاد صف‌ طولانی مسافران در ترمینال ۴ شده است.

در پی ایجاد صف طولانی در ایست بازرسی ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد، رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: فرودگاه مهرآباد برای تامین امنیت مسافران اقدام به بازرسی امنیتی مسافران کرده است که در ساعات شلوغی باعث ایجاد صف‌ طولانی مسافران در ترمینال 4 می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی توضیح داد: در جریان این بازرسی امنیتی فرماندهان پلیس و سپاه فرودگاه حاضر بودند و خوشبختانه بدون معطلی و با نظم خاصی این کار انجام شد اما از آنجایی که در ساعت پیک پروازی قرار داشتیم یک مقدار صف ورودی مسافران به ترمینال 4 طولانی بود.

به گفته رستمی تشدید بازرسی‌ها در برخی پروازها و مقاطع خاص برای ارتقای امنیت مسافران انجام می‌گیرد و در چنین مواقعی تمام گیت‌های بازرسی فعال بودند و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: آنچه در برخی کانال‌های خبری و فضای مجازی مبنی بر ماندن مردم در صفوف طولانی و در گرما و زیر آفتاب مطرح شده، صحت ندارد؛ چون پیک مسافرت‌های هوایی مهرآباد از ساعت 5 بامداد شروع می شود و مردم نیز عموما در یکی دو ساعت ابتدایی صبح به فرودگاه مراجعه می‌کنند؛ اما در ساعات بعدی به هیچ وجه شاهد این صف نبودیم.

وی گفت: به‌منظور کاهش ایستایی در گیت‌های بازرسی و چک این فرودگاه از مسافرین محترم درخواست می‌شود ساعت حضور در فرودگاه را رعایت فرمایند و قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوند.

هم چنین روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه ای به نقل از مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نوشت: به دلیل تعطیلی شبانه فرودگاه مهرآباد و حجم ترافیک در پروازها اول صبح فرودگاه، از مسافرین پروازی خواهشمندیم جهت انجام عملیات تشریفات پروازی و کاهش ایستایی زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز را رعایت نمایند.

وی تأکید کرد: مسافرین فرودگاه باید 1 ساعت ونیم قبل از پرواز به‌منظور انجام فرآیند اعزام و پذیرش در فرودگاه حضورداشته باشند

رستمی در پایان بیان نمود: حضور به‌موقع مسافرین در فرودگاه انجام سریع تشریفات پروازی باعث کاهش ایستایی می‌شود.