۰ نفر

با هدف بررسی مشکلات ناشی از موج گرما؛

وزیر نیرو وارد سیستان و بلوچستان شد

۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴
کد خبر: 197452
وزیر نیرو وارد سیستان و بلوچستان شد

وزیر نیرو پیش از ظهر امروز به عنوان نماینده دولت و برای بررسی مشکلات ناشی از موج گرما وارد سیستان و بلوچستان شد.

به دنبال پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان و دستور رئیس جمهور، وزیر نیرو پیش از ظهر امروز برای بررسی مشکلات ناشی از افزایش دمای هوا از جمله افت ولتاژ برق و کم‌آبی وارد کنارک شد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وزیر نیرو از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و پس از آن برای بررسی مشکلات پیش آمده در اثر گرمای شدید در سیستان و بلوچستان وارد چابهار شد.

در پی اوج‌گیری گرمای بی‌سابقه و طوفان شدید در هفته اخیر در سیستان و بلوچستان و به دنبال آن وقوع چند مورد حادثه در بخش برق سیستان و بلوچستان و همچنین قطع آب در اثر قطعی برق، مشکلاتی برای مردم استان در شهرهای مختلف از جمله زاهدان، جکگور، چابهار، راسک و نیکشهر پیش آمد.

بر این اساس به دنبال پیگیری استاندار سیستان و بلوچستان، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو به دستور رئیس جمهور و با همراهی آرش کردی مدیرعامل توانیر و حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور عازم کنارک شد.

همچنین در سفر امروز با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح پست 63 GIs چابهار برای تامین برق پایدار این شهر در برنامه است و علاوه بر آن در این سفر وزیر نیرو از سد پیشین هم بازدید می‌کند.