۰ نفر

تردد در جاده‌های کشور کم شد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵
کد خبر: 194685
تردد در جاده‌های کشور کم شد

رفت و آمد وسایل نقلیه در محورهای برون‌ شهری براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های ترددشمار، دیروز (شنبه) نسبت به روز قبل از آن 1.9 درصد کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در شبانه روز گذشته، آزادراه کرج - تهران، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، تهران - شهریار، تهران - پاکدشت، پاکدشت - تهران، آزادراه قم - تهران، جاجرود تهران و آزادراه ساوه - تهران بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است؛ طی 24 ساعت گذشته سهم وسایل نقلیه سنگین 15.5 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد نیز بین ساعات 4 الی 5 صبح انجام شده است.

** ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استان های تهران و البرز و محور رامیان- اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، تا اطلاع بعدی، به علت نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین محور فرعی رودبار- قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان و محور فرعی رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

محور قدیم فسا - داراب واقع در استان فارس به دلیل آبگرفتگی مسدود بوده و محور جدید استهبان - نی ریز واقع در استان فارس تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

محور کوثر - خلخال، واقع در استان اردبیل نیز تا اطلاع بعدی، بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین خلخال - فیروزآباد انجام می شود.

هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و اطلاع از آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک و یا با شماره‌های 141 و 88925252 تماس بگیرند.