۰ نفر

۳ وزیر راهی مجلس می شوند

۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۰۷
کد خبر: 188147
۳ وزیر راهی مجلس می شوند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشریح دستور کار جلسات آتی مجلس از حضور وزرای اقتصاد، کار و ارشاد و همچنین رئیس سازمان حج و زیارت در جلسات آینده مجلس خبر داد.

نعمتی در این باره اظهار کرد: در جلسه امروز (یکشنبه) هیات رئیسه مجلس مقرر شد آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد در جلسه روز سه‌شنبه مجلس حضور پیدا کند و گزارشی از برنامه‌های دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه کند. در این جلسه، رئیس مرکز پژوهش‌ها، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و چهار نماینده به قید قرعه صحبت خواهند کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت همچنین آقای صالحی امیری وزیر ارشاد و قاضی عسکر رئیس سازمان حج و زیارت، مهمان جلسه چهارشنبه مجلس خواهند بود تا گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه حج را به نمایندگان ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد یکشنبه آینده نیز وزیر کار با حضور در مجلس، گزارشی از اقدامات دولت در زمینه اشتغال و اشتغال‌زایی به نمایندگان ارائه کند که در این جلسه نیز رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و چهار نماینده به قید قرعه سخنرانی می‌کنند.

نعمتی اضافه کرد: غیر از جلسه روز چهارشنبه مجلس در خصوص مسائل حج که به شکل غیرعلنی برگزار خواهد شد هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسات مجلس با وزیر اقتصاد و وزیر کار تصمیم‌گیری نشده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: در راستای ایجاد ارتباط نزدیک‌تر نمایندگان با وزرا نیز مقرر شد که وزرا به صورت منظم در مجلس حضور یابند تا نمایندگان مسائل مربوط به حوزه‌های انتخابیه خود را با آن‌ها در میان بگذارند.