۰ نفر

محسن یگانه اثر نوروزی‌اش را می خواند +عکس

۱۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۲۷
کد خبر: 186387
محسن یگانه اثر نوروزی‌اش را می خواند +عکس

محسن یگانه دراجرای پیش روی خود در برج میلاد، آثاری از جمله قطعه نوروزی خود را روی صحنه می برد.

محسن یگانه در شب های ابتدایی سال جدید با طرفدرانش در شهر تهران دیدار کرد و مجموعه ای از آثار خاطره انگیز خود را برای آن ها خواند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، یگانه پس از اجراهای موفقیت آمیز خود در تهران، در جدیدترین سری اجراهایش در برج میلاد تهران روی صحنه می رود.

خواننده آلبوم " نفس های بی هدف" دراجرای پیش روی خود، مجموعه ای از قطعه های پرطرفدارش از جمله "سکوت" ، " درکم کن" ، " دوستت دارم"  و " باور کنم" را برای هوادارانش می خواند.

یگانه در این کنسرت با ارکستری جدید روی صحنه می رود البته این هنرمند سال گذشته تصمیم گرفت اعضای گروهش را تغییر دهد و به همین دلیل، طی یک فراخوان از نوازنده های با استعداد و علاقمند به فعالیت در این زمینه دعوت به عمل آورد.

نوازنده های جدید گروه محسن یگانه با انرژی بسیار و با تازه نفسی خود، دراجرای هر چه بهتر و با کیفیت تر قطعه های این خواننده پاپ، فعالیت می کنند واین موضوع را به خوبی از روند اجرای آثار می توان متوجه شد.

محسن یگانه

این خواننده موسیقی پاپ در این برنامه مجموعه از قطعه های جدیدترین آلبومش با عنوان " نگاه" را برای هواداران اجرا می کند.

یگانه آلبوم "نگاه" را در سال 1394 و پس از تولد فرزندش منتشر کرد و به دلیل اینکه می خواست نام جدیدترین اثرش با نام دخترش یکسان باشد، نام آلبوم تازه خود را " نگاه" گذاشت.

این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که به تازگی تک قطعه های موفقی را در دسترس علاقمندانش قرار داده، مدت زمانی پس از انتشار تک قطعه " کویر" ، اثر دیگری را به مناسبت فرارسیدن سال جدید دراختیار مخاطبان خود قرارداد.

محسن یگانه 6 و7 اردیبهشت در 4 نوبت و در ساعت های 18:00 و 21:30 درمرکز همایش های بین المللی برج میلاد می خواند.