۰ نفر

ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج، چالوس و هراز

۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷
کد خبر: 184584
ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج، چالوس و هراز

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد هم اکنون در باند جنوب به شمال و بالعکس محورکرج -چالوس و هراز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در زمان حاضر همچنین ترافیک باند جنوب به شمال محور کرج- چالوس محدوده های ابتدای محور تا آدران-سنگین و آدران تا تونل کندوان-نیمه سنگین و باند شمال به جنوب محور کرج-چالوس-پرحجم و روان گزارش شده است.

همچنین باند شمال به جنوب محور هرازمحدوده امامزاده هاشم - پرحجم وروان و باند شمالی آزادراه کرج-قزوین محدوده ترمینال شهید کلانتری تا پل کردان-پرحجم و روان گزارش شده است.

محورهای شمشک-دیزین در استانهای تهران و البرز، پونل-خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، سرو آباد-پاوه در استانهای کردستان و کرمانشاه، اولنگ-شاهرود در استانهای گلستان و سمنان و محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد مسدود است.

محور شیراز-جهرم در استان فارس،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، امیدیه-دیلم در استان خوزستان، محورهای فرعی بندر چارک - بندر آفتاب و ارمک - باوردان در استان هرمزگان، مجور خمیر-لنگه در استان هرمزگان، محور فرعی کازرون _فراشبند و داراب _فسا دراستان فارس شمالی به علت سیلاب و آبگرفتگی معابر مسدود است.

محور فرعی سنا شنبه تا روستای درویشی در استان بوشهر به علت تخریب پل و آبگرفتگی، محور فیروزآباد -جم -عسلویه در استان فارس جنوب به علت ریزش کوه ، محور فرعی درودگاه-سعدآباد در استان بوشهر و محور دلوار -دیر در استان بوشهر به علت آبگرفتگی مسدود است.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.