۰ نفر

افزایش اندک تردد در جاده‌ها

۶ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۲۹
کد خبر: 184302
افزایش اندک تردد در جاده‌ها

مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: براساس اطلاعات موجود به دلیل نبود ایمنی کافی و تا اطلاع بعدی امکان تردد در 15 محور مواصلاتی کشور وجود ندارد.

محور بندرلنگه - بندرخمیر واقع در استان هرمزگان، محور کنگان - خورموج واقع در استان بوشهر از دیروز (پنجم فرودین) به دلیل آب گرفتگی تا اطلاع بعدی مسدود شده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، محور امیدیه - بندر دیلم واقع در استان خوزستان و محور فیروزآباد - جم واقع در استان فارس نیز به دلیل نبود ایمنی کافی و محور بندرچارک - بندرآفتاب واقع در استان هرمزگان به علت طغیان رودخانه از دیروز به روی خودروها بسته شده است.

همچنین از امروز ششم فروردین نیز محور قدیم فسا - داراب واقع در استان فارس به دلیل آب گرفتگی مسدود شده است.

علاوه بر این، 9 محور مواصلاتی کشور از ماه های گذشته به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند که می توان به محور فرعی شمشک - دیزین واقع در استان های تهران و البرز، محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، محور پونل - خلخال واقع در استان گیلان و محور سروآباد - پاوه ( محدوده گردنه تته ) واقع در استان کردستان اشاره کرد.

همچنین محور گنجنامه - تویسرکان واقع دراستان همدان، محور سی سخت - پادنا واقع دراستان کهگیلویه و بویراحمد، محور بستک - خمیر واقع در استان هرمزگان، محور فرعی رودبار - قلعه گنج، واقع در جنوب استان کرمان، محور فرعی رودبار - کهنوج، واقع در جنوب استان کرمان از دیگر مسیرهای مسدود بین شهری هستند.

اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آن‌ها به ‌روال عادی در جریان است.

** رشد0.4 درصدی تردد در جاده های کشور

همچنین در شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 916 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 0.4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 7.5 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح انجام شده است.

آزادراه کرج - تهران در استان البرز در شبانه روز گذشته بیشترین تردد را به خود اختصاص داد.