۰ نفر

توصیه سازمان هواشناسی به مسافران نوروزی

۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۵۴
کد خبر: 183740
توصیه سازمان هواشناسی به مسافران نوروزی

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش برف در مناطق کوهستانی شمال غرب کشور به مسافران توصیه کرد در عبور از این مناطق تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند و همچنین از چادر زدن در مسیل‌ها و کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

سازمان هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه بارشی که از روز یکشنبه وارد کشور شده است هشدار وضع هوای امروز را به شرح زیر پیش بینی کرد:

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بارش باران گاهی با رگبار و رعدوبرق و احتمال سیلابی شدن مسیلها و بالاآمدن آب رودخانه ها در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان

شایان ذکر است که در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی چهارمحال بختیاری، لرستان و مناطق مرتفع و گردنه های کوهستانی در جاده های منتهی به سواحل شمالی طی دوشنبه تا اوایل سه شنبه گاهی بارش برف پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی سه شنبه تا اوایل چهارشنبه جاده ها و گردنه های کوهستانی البرز منتهی به شمال کشور و در جاده های کوهستانی کرمانشاه، کردستان، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و خراسان شمالی گاهی با بارش برف خواهند بود و خلیج فارس و دریای خزر با وزش باد شدید شمال غربی از امروز تا سه شنبه مواج پیش بینی میشود.

ضمن تبریک سال نو از هموطنان درخواست می شود برای سفر و عبور ازمناطق کوهستانی قبلا اطلاعات جاده را از سازمان راهداری جویا شوند و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند. همچنین در این مدت از برپا کردن چادر در مناطق مستعد سیل، مسیلها یا حاشیه رودخانه ها در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور خودداری نمایند.