۰ نفر

سردرگمی مسافران پرواز کاشان - مشهد به علت فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان

۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۰۰
کد خبر: 182867
سردرگمی مسافران پرواز کاشان - مشهد به علت فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان

حدود 145 مسافر پرواز کاشان - مشهد که به علت فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه اصفهان به سر می برند نسبت به شرایط پیش آمده و عدم پاسخ گویی مناسب مسئولان از سردرگمی ایجاد شده برای خود انتقاد کردند.

شماری از مسافران پرواز کاشان - مشهد عصر روز چهارشنبه در تماس تلفنی با ایرنا نسبت به شرایط خود در فرودگاه اصفهان گلایه کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، این مسافران عنوان کردند: از ساعت 13:45 ظهر امروز چهارشنبه که پرواز ما در فرودگاه اصفهان نشسته است هیچ پاسخ مناسبی برای تعیین تکلیف مسافران داده نشده است و حتی به ما اعلام کرده اند که با وسیله نقلیه زمینی به کاشان برگردیم.

آنان افزودند: از ظهر امروز تاکنون هیچ گونه رسیدگی رفاهی چون تغذیه و ناهار در اختیار مسافران قرار داده نشده است.

این عده ادامه دادند: طبق آخرین وعده های شرکت مسافری و مسئولان فرودگاه اصفهان قرار بر آن شده است تا مسافران امشب در یک هتل در اصفهان اقامت کنند و فردا به مشهد اعزام شوند که با وجود قطعی نبودن این مساله، بسیاری از مسافران در مشهد هتل رزرو کرده و از قبل هزینه آن را پرداخت کرده اند.

این مسافران اظهار کردند: هواپیمای MD82 متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به علت ترک خوردن شیشه کابین خلبان ناچار به فرود در فرودگاه اصفهان شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه کاشان نیز به ایرنا گفت: پرواز شماره ٨٠٨٣ کاشان - مشهد پس از پرواز از فرودگاه کاشان در آسمان اصفهان به علت ترک خوردن شیشه کابین خلبان در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

ابوالفضل نوحی اظهارکرد: خلبان این هواپیما با هدف پیشگیری از حادثه، حفظ جان مسافران و همچنین امنیت پرواز در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

وی افزود: با پیگیری های بعمل آمده با همکاری هواپیمایی ایران ایرتور مقرر شده است، مسافران کاشانی امشب در هتل اوین اصفهان اقامت و فردا ساعت 6 صبح از اصفهان به مشهد پرواز کنند. 

این نخستین نقص فنی در پروازهای فرودگاه کاشان از زمان افتتاح (خرداد امسال) تاکنون است.

فرودگاه کاشان پس از دو دهه از آغاز عملیات اجرایی آن، خرداد امسال با انجام نخستین پرواز از مشهد مقدس به ترمینال شهید احمدی روشن کاشان فعالیتش را آغاز کرد.