۰ نفر

برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم، اردیبهشت ۹۶

۱۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰:۰۱
کد خبر: 181452
برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم، اردیبهشت ۹۶

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: با تهیه سند نیروی انسانی وزارت علوم، سهمیه استخدامی مراکز آموزش عالی در حال نهایی شدن با سازمان امور اداری و استخدامی است و اردیبهشت ماه سال ۹۶ آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمدحسین امید در همایش سراسری مدیران امور اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، گفت: با توجه به تهیه سند نیروی انسانی وزارت علوم، سهمیه استخدامی مراکز آموزش عالی کشور در حال نهایی شدن با سازمان امور اداری و استخدامی است و انشاءالله اردیبهشت ماه سال 1396 آزمون استخدامی برای جذب نیروی جدید برگزار می‌شود.

وی افزود: نیروهای قراردادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که در این آزمون شرکت کنند با توجه به سنوات خدمت دارای امتیاز خواهند بود و با توجه به نمره آزمون، بررسی سوابق و مصاحبه تخصصی بهترین نیروهای انسانی برای دانشگاه‌ها جذب خواهند شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم بیان داشت: سند توسعه منابع انسانی دانشگاه‌های کشور با کار کارشناسی سه ساله به اتمام رسید و به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارائه شد و براساس این سند، به نسبت هر 20 نفر دانشجو در دانشگاه‌ها یک استاد و به ازای هر استاد یک کارمند خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه از سال 1392 در همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، آیین نامه استخدامی کارکنان اجرا شده است، گفت: پس از 3 سال تجربه اجرا و بررسی نقاط ضعف و قوت، اصلاحاتی در این آئین نامه اعمال شده است که در نیمه اول سال 1396 در هیات امنای تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه مطرح و تصویب خواهد شد.