۰ نفر

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام مجدد کنکور ۹۶

۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴
کد خبر: 181333
امروز آخرین مهلت ثبت‌نام مجدد کنکور ۹۶

مشاور عالی سازمان آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 18 اسفند فرصت دارند در آزمون سراسری 96 ثبت‌نام کنند.

حسین توکلی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1396 برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام یعنی از تاریخ 19 بهمن‌ماه تا اول اسفندماه 1395 موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نگردیده و یا به هر دلیل دیگری نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند، امروز چهارشنبه 18 اسفند پایان می‌پذیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: لذا این قبیل از داوطلبان فرصت دارند حداکثر تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 18 اسفندماه سال 1395 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های این سازمان در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر برای آزمون سراسری سال 1396 ثبت نام کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا پایان امروز چهارشنبه 18 اسفندماه سال 1395 با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود مراجعه کنند.

دکتر توکلی در پایان افزود: تا ساعت هشت صبح امروز تعداد 24 هزار و 451 داوطلب در مهلت مجدد ثبت نام آزمون سراسری 96 شرکت کردند.