۰ نفر

اکبر ترکان دچار عارضه قلبی شد +تکمیلی

۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۲۴
کد خبر: 181188
اکبر ترکان دچار عارضه قلبی شد +تکمیلی

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و مشاور رییس جمهور عصر امروز دچار عارضه قلبی و در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسکانیوز؛ یکی از نزدیکان وی با اعلام این خبر گفت در پی این عارضه قرار است فردا ایشان عمل قلب باز انجام دهند.

تکمیلی:

روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص اخبار منتشرشده مبنی بر بروز عارضه قلبی اکبر ترکان - مشاور رئیس‌جمهور - توضیحاتی ارائه داد.

در پی انتشار اخباری در خصوص ایجاد عارضه قلبی برای مهندس ترکان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، درنا کسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی در مورد آخرین وضعیت ترکان توضیح داد: آقای ترکان امروز (سه‌شنبه) و طبق روال معمول در محل کار خود حاضر شدند و به دلیل احساس درد در قفسه سینه به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته‌اند و امکان دارد در ادامه مراقبت‌ها بنا به تشخیص تیم پزشکی تحت آزمایش‌های تشخیصی مثل آنژیوگرافی قرار بگیرند، لذا اخبار منتشره مبنی بر نیاز به انجام عمل قلب باز برای ایشان صحت ندارد.

روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید می‌کند «رسانه‌ها اخبار مربوط به آقای ترکان را فقط از طریق پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اینستاگرام شخصی ایشان دنبال کنند».