۰ نفر

احتمال تغییر در برنامه پروازهای سراسر کشور

۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۲۰:۲۴
کد خبر: 177415
احتمال تغییر در برنامه پروازهای سراسر کشور

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: با توجه به ناپایداری شرایط جوی و احتمال تغییراتی در برنامه پروازها، هموطنان قبل از حضور در فرودگاهها، در تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه مورد نظر، از تغییرات احتمالی در برنامه پروازی خود مطلع شوند.

 شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با صدور اطلاعیه ای از مسافران خواسته است؛ به علت بارش برف و باران و متغیر بودن وضعیت جوی در برخی مناطق کشور، پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره 199 از تهران و از شهرستانها با شماره‌های 44665519 و 44665524 ‌تماس برقرار کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس این اطلاعیه، مسافران فرودگاه امام نیز از طریق شماره 09633 می توانند وضعیت پرواز خود را جویا شوند.

فرودگاهها برای مقابله با این شرایط جوی نامناسب در آمادگی کامل هستند.

**بارش برف در 9 استان/ کولاک و یخ زدگی در سه استان

براساس اعلام وضعیت جوی و ترافیکی راهها و طبق گزارش های دریافتی، بارش برف در استان های زنجان، خراسان رضوی، گیلان و کرمانشاه ( اکثر محورها)، آذربایجان شرقی (محورهای اهر- تبریز، سراب - تبریز، بستان آباد و هشترود - زنجان)، اصفهان (محورهای گلپایگان و دامنه)، چهارمحال و بختیاری (محور شهرکرد - خوزستان)، مازندران (محورهای رامسر، نور، کناره، ارتفاعات کندوان، هراز و فیروزکوه) و گیلان (آزادراه قزوین -رشت محدوده امامزاده هاشم) گزارش شده است.

براساس این گزارش، همچنین بارش باران در استان های فارس و کرمان (اکثر محورها) و استان بوشهر (محورهای خورموج - کنگان و جم - عسلویه) گزارش شده است.

** کولاک و یخ زدگی در سه استان /تردد با زنجیر چرخ

طبق اعلام پلیس راهور ناجا، در استان آذربایجان شرقی (محورهای اهر - تبریز، سراب - تبریز، آزادراه بستان آباد و هشترود - زنجان)، اصفهان (محورهای گلپایگان و دامنه) و استان چهارمحال و بختیاری (گردنه های چری) کولاک شدید مشاهده می شود.

پلیش راهور ناجا اعلام کرد: با توجه به کولاک شدید در این محورها و بارش برف در دیگر محورهای کشور، تردد در این مسیرها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.