۰ نفر

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای برون شهری

۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸
کد خبر: 176994
اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای برون شهری

مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت های ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری را در بازه زمانی 27 تا 30 بهمن ماه جاری اعلام کرد.

 تردد موتورسیکلت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) 27 بهمن تا ساعت 6 صبح شنبه 30 بهمن ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در این مسیر مانعی ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه این هفته از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع بوده و تردد همه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از مسیر هراز ممنوع است.

در محور فیرکوه تردد همه تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه این هفته از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

با توجه به فصل سرما و افزایش بارش ها، هموطنان برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و دریافت اطلاعات تفصیلی راهها می توانند به وب‌ سایت www.141.ir مراجعه و یا عدد 141را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با کارشناسان مرکز 141 مدیریت راه های کشور تلفنی تماس بگیرند.