۰ نفر

تعطیلی امروز مدارس اهواز به دلیل قطعی آب

۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۴۱
کد خبر: 168245
تعطیلی امروز مدارس اهواز به دلیل قطعی آب

با توجه به اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان و آبفای اهواز که اکثر مدارس با قطعی آب مواجه هستند، تمامی مدارس اهواز در نوبت عصر امروز، دوشنبه (13 دی‌ماه) تعطیل اعلام شد.

بنا بر اعلام فرمانداری اهواز کلیه مدارس اهواز در نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه، 13 دی‌ماه به‌علت قطعی آب در اکثر مناطق تعطیل هستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، پیش از این هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه در حال بررسی شرایط برای تعطیلی مدارس اهواز در نوبت بعدازظهر با توجه به قطعی آب هستیم، گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و به احتمال زیاد تنها مدارس مناطقی که با قطعی آب تا بعدازظهر امروز مواجه هستند، تعطیل می‌شود.

وی در خصوص انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس اهواز در نوبت بعدازظهر امروز، دوشنبه 13 دی‌ماه اظهار کرد: هنوز هیچ‌گونه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و در حال بررسی گزارش اداره آبفای اهواز در خصوص قطعی آب در مناطق مختلف اهواز هستیم.

بالدی تصریح کرد: در مناطقی که با قطعی آب مواجه نیستند نیازی به تعطیلی مدارس وجود ندارد، اما ممکن است در صورت تداوم قطعی آب در برخی از مناطق تا بعدازظهر امروز، مدارس نوبت بعدازظهر این مناطق تعطیل اعلام شوند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان همچنین گفت: تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس بنا به شرایط هر منطقه به فرمانداری محول شده است.

بر اساس اعلام آبفای اهواز با توجه به اشکالات پیش‌آمده در روند تعمیرات تصفیه خانه آب شماره 2 اهواز در روز گذشته، مناطق غرب اهواز تا ساعت 17 امروز، 13 دی‌ماه با قطعی مواجه می‌شوند. بنا به اعلام فرمانداری کلیه مدارس اهواز در نوبت بعدازظهر تعطیل شدند.