۰ نفر

۵ نفر به اتهام اختلاس در دانشگاه پزشکی جیرفت بازداشت شدند

۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷
کد خبر: 165978
۵ نفر به اتهام اختلاس در دانشگاه پزشکی جیرفت بازداشت شدند

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با بیان اینکه 5 نفر به اتهام اختلاس در دانشگاه پزشکی این شهرستان بازداشت شدند، از برگشت بیش از 445 میلیون تومان وجوه مورد اختلاس به بیت‌المال خبر داد.

 احمدعلی انجم‌روز از وقوع یک فقره اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در این رابطه 5 نفر به اتهام اختلاس روانه زندان شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، انجم‌روز ادامه داد: پس گزارش اداره‌کل بازرسی استان کرمان مبنی بر اختلاس برخی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ویژه سیستم قضائی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این رابطه 5 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند که با احضار در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت با تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت موقت به اتهام اختلاس روانه زندان شدند.

انجم‌روز با بیان اینکه تاکنون مبلغ 445 میلیون 700 هزار تومان از وجوه مورد اختلاس به بیت‌المال برگشت داده شده است، ابراز داشت: پرونده همچنان در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و اخبار تکمیلی از طریق روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان به اطلاع عموم می‌رسد.