۰ نفر

کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا

۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
کد خبر: 162391
کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش 10 درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر، شمال غرب و شمال شرق کشور طی دو روز آینده خبر داد.

احد وظیفه، اظهار کرد: بعدازظهر امروز (دوشنبه 15 آذر)، در برخی مناطق زاگرس مرکزی و مرکز کشور و همچنین از اواخر وقت در شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود که بارش در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات شمال غرب به شکل برف خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه از ابتدای روز سه‌شنبه 16 آذر، گستره بارش شمال شرق و مرکز کشور را نیز در بر خواهد گرفت، گفت: از بعدازظهر روز سه‌شنبه به تدریج در شمال غرب و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور از میزان بارش کاسته خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه 17 آذر، بارش‌های پراکنده در سواحل شرقی دریای خزر، زاگرس مرکزی و شمال شرق ادامه داشته و در بعدازظهر به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

به گفته وظیفه، روز سه‌شنبه کاهش نسبی دما بین 5 تا 10 درجه در سواحل دریای خزر، شمال غرب و چهارشنبه درشمال شرق کشور رخ خواهد داد. همچنین سه‌شنبه دریای خزر و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.