۰ نفر

سیر حرکت قطارها در استان سمنان به صورت عادی انجام می شود

۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
کد خبر: 161157
سیر حرکت قطارها در استان سمنان به صورت عادی انجام می شود

مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) گفت: از زمان آزادسازی خط ریلی در راه آهن ناحیه استان سمنان، سیر حرکت تمام قطارها به صورت عادی و بر اساس برنامه ریزی و با ایمنی کامل انجام می شود.

حمید درباغ عنبران، افزود: در حال حاضر هیچ مشکلی در روند سیر قطارها در ناحیه شمالشرق(1) در مسیر رفت و برگشت از مشهد وجود ندارد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: تمام قطارها طبق برنامه ریزی و در ایمنی کامل در ناحیه راه آهن شمالشرق در حرکت هستند و هیچ قطاری مساله خاص فنی و مشکلی برای ادامه مسیر نداشته است. 

مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) در پاسخ به اینکه آیا هیچ قطاری امروز دوشنبه هشتم آذر 95 در مسیر ریلی مشهد ساعاتی متوقف بوده یا مشکل فنی داشته است یا خیر، گفت: پس از آزادسازی خط پس از سانحه قطارها از چند روز گذشته، تردد قطارها در این مسیر به صورت عادی است و با ایمنی کامل انجام می شود. 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: امروز به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از مدیران استان سمنان در حوالی محل رخداد سانحه برخورد قطارها حضور داشتیم و مشکلی در تردد قطارها در حال حاضر مشاهده نشد. 

ایرج رئیسیان با اشاره به حضور این گروه در حوالی ایستگاه هفتخوان و گرداب برای بررسی های بیشتر سانحه برخورد قطارهای مسافری که پنجم آذر 95 رخ داد، ادامه داد: تردد قطارها در این مسیر اکنون به صورت عادی جریان دارد و مشکلی در تردد قطارها نیست.