۰ نفر

نایب رییس مجلس: به شدت پیگیریم عوامل اصلی فاجعه قطار مشخص شوند

۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۳
کد خبر: 161138
نایب رییس مجلس: به شدت پیگیریم عوامل اصلی فاجعه قطار مشخص شوند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با آیت‌الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسعود پزشکیان در این دیدار با اظهار تأسف از حادثه تلخ تصادف قطار تبریز - مشهد و جان‌ باختن برخی از هموطنان عزیز کشور و آذربایجان در این حادثه، با اشاره به حضور روز گذشته خود در خانه یکی از جان‌باختگان این حادثه در تبریز، گفت: همدری و اظهار تأسف تنها بخشی از کاری است که می‌توان با خانواده‌های داغ‌دیده داشت؛ چرا که مصیبت وارده بسیار سنگین است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: این اصلا قابل قبول نیست که بخاطر سوءمدیریت و خطای انسانی در این زمان و با وجود این همه تجهیزات الکترونیکی و راهبری، یک چنین فاجعه‌ایی اتفاق بیافتد!

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام گرفته توسط نمایندگان و مسئولین جهت شناسایی و تشخیص هویت جان‌باختگان این حادثه، گفت: به شدت پیگیر این هستیم که عوامل اصلی این فاجعه مشخص شود و با شروع مجلس، حتما تصمیمات مقتضی نیز انجام خواهد پذیرفت.

آیت الله رئیسی نیز در این دیدار با اظهار تاسف و ناراحتی از وقوع این حادثه، به بیان کارهای انجام‌گرفته توسط آستان قدس برای بازماندگان این حادثه پرداخت و گفت: من نیز به نوبه خود، این ضایعه عظیم را به شما بعنوان نماینده مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم.