۰ نفر

تهران برفی می‌شود

۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰
کد خبر: 159273
تهران برفی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش برف در روز دوشنبه در تهران خبر داد.

احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آتی با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی با نفوذ توده هوای سرد بر روی کشور تا روزهای پایانی هفته کاهش شدید دما در اغلب مناطق کشور به ویژه مناطق شمالی رخ می‌دهد گفت: در دو روز آینده بارش برف، باران و وزش باد در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، دامنه‌های جنوبی البرز و به صورت پراکنده در شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در روز یکشنبه (فردا) شاهد بارش در استان‌های گیلان و مازندران خواهیم بود، گفت: از این روز آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در این استان‌ها پیش‌بینی می‌شود و همچنین با توجه به بارش برف مه آلودگی و لغزندگی جاده‌های کوهستانی در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، دریای خزر در دو روز آینده مواج خواهد بود.

وی درخصوص وضعیت استان‌های مرزی با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی برای ایلام در روزهای یکشنبه و دوشنبه هوای نیمه‌ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است گفت: همچنین برای کرمانشاه نیز پیش‌بینی هوای نیمه ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است.

وظیفه درخصوص تهران نیز گفت: در روزهای یکشنبه و دوشنبه برای تهران آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده است و همچنین احتمال بارش برف نیز در روز دوشنبه وجود دارد.