۰ نفر

شماره ۱۲٣ ستاد گمشدگان اربعین حسینی است

۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۵۷
کد خبر: 157755
شماره ۱۲٣ ستاد گمشدگان اربعین حسینی است

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایلام گفت: شماره تلفن '123' ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز مهران آماده دریافت گزارش های مربوطه و ارائه کمک به مراجعان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علی کرمی افزود: زائران اربعین برای اعلام گمشدگی همراهان و یا پیگیری از وضعیت گمشدگان می توانند با این شماره سه رقمی تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه ستاد گمشدگان اربعین حسینی از 21 آبان ماه در مرز مهران دایر شده، گفت: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده انجام می شود.

وی ادامه داد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری خانواده های این افراد انجام می شود.

به گفته وی، این اداره کل در اربعین امسال در کنار سایر دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت ها و امکانات لازم خدمات دهی به گروه های مختلف معلولان و سالمندان زائر را انجام خواهد داد.

وی همچنین از توزیع وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا به معلولان و سالمندان جامعه هدف بهزیستی در اربعین حسینی در مهران خبر داد.

خدمات دهی به زائران اربعین حسینی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان توسط بهزیستی از 20 آبان ماه آغاز و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، در آستانه اربعین حسینی (ع) روند عزیمت زائران مناطق مختلف کشور کربلای معلی و دیگر عتبات عالیات کشور همسایه عراق از طریق خروجی مرزی مهران روز به روز افزایش می یابد به نحوی که در یک هفته گذشته بیش از 250 هزار زائر (شنبه هفته جاری تا امروز) از این مرز تردد کرده اند.