۰ نفر

دنی ویلیامز مجددا مدعی شد فرزند بیل کلینتون است

۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱:۳۴
کد خبر: 155928
دنی ویلیامز مجددا مدعی شد فرزند بیل کلینتون است

دنی ویلیامز، پسری که پیش از این در سال ۱۹۹۲ مدعی شده بود که بچه نامشروع بیل کلینتون در نتیجه ارتباط او با مادر وی است، مجددا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهان انجام آزمایش‌های مجدد و درست به منظور اثبات ادعایش شده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، دنی ویلیامز که اکنون ۳۰ سال دارد، در جدیدترین اظهاراتش گفته که لباس آبی مشهور مونیکا لوینسکی، کارآموز سابق کاخ سفید و معشوقه سابق بیل کلینتون می‌تواند برای ادعای او تعیین کننده باشد.

به گزارش اقتصاد به نقل از ایسنا، لباس آبی مونیکا لوینسکی مدرکی است که در سال ۱۹۹۹ به دلیل وجود آثار اسپرم بیل کلینتون بر روی آن ثابت کرد که وی با این زن ارتباط نامشروع داشته است.

ویلیامز پیش از این مدعی شده بود که "بابی آن"، مادر او که به عنوان روسپی فعالیت داشت، با بیل کلینتون ارتباط داشته و او حاصل این رابطه است. اگرچه ویلیامز این ادعا را در سال ۱۹۹۲ مطرح کرده بود اما در دهه ۱۹۹۰ یک مجله گزارش داد که آزمایش DNA مشخص کرده ویلیامز نمی‌تواند پسر بیل کلینتون باشد و پس از آن این ماجرا کنار گذاشته شد با این حال پرسش‌هایی درباره دقت‌ آزمایش‌های صورت گرفته در آن زمان مطرح شد.

ماه گذشته ویلیامز، کلینتون را تهدید به شکایت کرد مگر آنکه او یک آزمایش DNA جدید انجام دهد اما او در جدیدترین حرفایش گفته راه‌حل جدیدی را برای این مشکل پیدا کرده است.

ویلیامز با توجه به اینکه اف بی آی تایید کرده اسپرم روی لباس آبی مونیکا لوینسکی با DNA بیل کلینتون مطابقت داشته تقاضا کرده لوینسکی این لباس را به او بدهد تا با استفاده از این مدرک یک آزمایش DNA برای اثبات ادعایش به عنوان پسر بیل کلینتون انجام دهد.

ویلیامز در مصاحبه با یک پایگاه خبری گفت: من معتقدم هیلاری کلینتون به پدر من گفته که من می‌توانم دورنمای او برای ورود به کاخ سفید را خراب کنم و هیلاری دست او را از بودن در زندگی من کوتاه کرده است.