۰ نفر

مجلس دهم به هر ٣ وزیر پیشنهادی اعتماد می‌کند؟

۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱
کد خبر: 155245
مجلس دهم به هر ٣ وزیر پیشنهادی اعتماد می‌کند؟

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: احتمال اینکه هر سه وزیر پیشنهادی دولت از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند بالاست، اما در میان آنها شانس وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قدری ضعیف‌تر است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، شهاب نادری، در این باره اظهارکرد: می‌خواهیم دولت را کمک کنیم که وزارتخانه ها با سرپرست اداره نشده و دارای وزیر باشند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده که اگر وزارتخانه‌ای مدتها با سرپرست اداره شود در واقع رها شده و امور به خوبی پیش نخواهند رفت، بنابراین هدف مجلس کمک به دولت برای حضور وزیر بر مسند وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوان و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌دنبال آنیم افرادی که واقعا شایسته هستند در مسند وزارت حضور یافته و به مردم خدمت کنند و در این بین هرگز به دنبال خط و خطوط سیاسی نبوده و نیستیم.

نادری همچنین در خصوص شانس هرکدام از وزرای پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه ها اظهارکرد: شانس دکتر سلطانی فر برای تصدی وزارت ورزش و جوانان بسیار بالاست. همچنین شانس دکتر صالحی امیری برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خوب است، اما به نظر می رسد شانس دانش آشتیانی برای تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش قدری ضعیف باشد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در مجموع فکر می‌کنم هر سه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی  از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند.