۰ نفر

تشکیل جلسه شورای تامین تهران درباره «تخریب پاساژ علاءالدین»

۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷
کد خبر: 152375
تشکیل جلسه شورای تامین تهران درباره «تخریب پاساژ علاءالدین»

معاون برنامه‌ریزی وامورشورای شهرداری تهران با اشاره به اینکه در ساعت 11:30 شورای تامین شهرستان تهران در ارتباط با تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین تشکیل جلسه می‌دهد، گفت: شهرداری منطقه 11 برای اجرای این حکم به محل رفته بود که نیروی انتظامی براساس نامه شورای تامین اجازه تخریب را نداده است.

 ناصر امانی در دویست‌ و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت تخریب طبقه هفتم مجتمع علاءالدین، گفت: قوه قضاییه به مالک این مجتمع 3 ماه فرصت داده بود که با توجه به شرایط مجتمع و تردد بالایی که در این ساختمان وجود دارد، خود مالک، تخریب را انجام دهد. علت این موضوع نیز این بود که اگر کوچک‌ترین اتفاقی در این مجتمع و در جریان این تخریب روی دهد، تبعات بسیاری خواهد داشت که قطعا برعهده همه خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: پس از سه ماه شهرداری برای تخریب باقیمانده طبقه هفتم به این مجتمع مراجعه می‌کند که نیروی انتظامی به استناد نامه شورای تامین به شهرداری اجازه ورود را نمی‌دهد و به شهردار منطقه 11 اعلام شد که با توجه به نامه‌ای که شورای تامین به نیروی انتظامی ارسال کرده است، اجازه تخریب وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین استان در ساعت 11:30 امروز گفت: در این جلسه اصرار بر اجرای حکم وجود دارد و قطعا پس از تصویب شورای تامین، شهرداری وارد عمل خواهد شد.

امانی در پاسخ به تذکرات تندگویان درخصوص ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران برای اربعین حسینی گفت: این آمادگی وجود دارد که گزارش اقدامات دو سال گذشته در پایانه‌های مرزی و شهر کربلا و همچنین کمک‌هایی که به شهر نجف شده است، برای اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور شورای شهرداری تهران در واکنش به سفر رییس روابط عمومی شهرداری تهران نیز گفت: معتقدم که صدای ضعیف روابط عمومی شهرداری تهران در هیاهوها و تخریب‌هایی که اخیرا علیه شهرداری تهران به راه افتاده است، شنیده نمی‌شود. البته در همه مواردی که علیه شهرداری دروغ‌پردازی‌هایی صورت گرفته موضع‌گیری کرده‌ایم و پاسخ داده‌ایم. در حال حاضر مسوول روابط عمومی شهرداری تهران خارج از کشور حضور دارند. مقرر بود که در این اجلاس شهردار تهران حضور داشته باشد که به تشخیص ایشان، نماینده وی به این اجلاس رفت و اینطور نبوده است که ایشان کار اصلی خود را رها کنند و به خارج از کشور سفر کنند.