۰ نفر

ایرلاین آفریقایی میان زیباترین ایرلاین‌های دنیا

۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۱:۰۶
کد خبر: 151094
ایرلاین آفریقایی میان زیباترین ایرلاین‌های دنیا

طرح‌های بیرونی هواپیماها نه تنها معرف شرکت‌هایی هستند که به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند، بلکه می‌توانند نقش سفیران بصری هر ملتی را به‌خوبی بازی کنند.

به همان میزانی که شرکت‌های هواپیمایی گسترش یافته‌اند، طرح‌های خارجی، رنگ‌آمیزی و آرم‌های روی هواپیماها نیز پیشرفت قابل ‌توجهی داشته‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزنامه دنیای خودرو، در هنگام عبور از کشورهای مختلف، طرح‌های بیرونی هواپیماها نه تنها معرف شرکت‌هایی هستند که به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند، بلکه می‌توانند نقش سفیران بصری هر ملتی را به‌خوبی بازی کنند.

 یک طرح گرافیکی چشمگیر از سوی شرکت هواپیمایی با یک رنگ‌آمیزی جذاب و موثر می‌تواند نمایانگر ارزش‌های یک شرکت یا صفات فرهنگی یک منطقه باشد.

یکی از بزرگ‌ترین نکات در فهرست زیباترین ناوگان هوایی سال 2016، به تکاپو افتادن بیشتر شرکت‌های هوایی برای سهم‌یابی در ناوگان‌های منحصر به‌فرد، نسبت به سال‌های گذشته است.

 

شرکت هواپیمایی «کولولا»

این شرکت ارزان‌قیمت آفریقایی توانسته است با بهره بردن از رنگ‌آمیزی جالب خود شهرت زیادی به دست آورد.  زیباترین هواپیمای این شرکت Flying 101 است که برای آموزش خلبانان هواپیماهای مسافربری به کار می‌رود.

 

 شرکت هواپیمایی «آل‌نیپون ایرویز»

شرکت هواپیمایی «آل‌نیپون ایرویز» ژاپن، تعدادی از ناوگان هوایی جدید خود ازجمله «بوئینگ 787 دریم‌لاینر» را با طرحی از سری جدید فیلم «جنگ ستارگان» رنگ‌آمیزی کرد. یکی از معروف‌ترین این هواپیماها، هواپیمایی است که منقش به طرح «R2D2»، یکی از ربات‌های این فیلم سینمایی است.

 

شرکت هواپیمایی «هاوایین ایرلاینز»

حتی 40 سال پس از تاسیس این شرکت هواپیمایی، آرم منحصر به‌فرد این شرکت (گل در آسمان) یکی از زیباترین طرح‌های به کار رفته در بدنه خارجی هواپیماها محسوب می‌شود.

 

شرکت هواپیمایی «وست‌جت»

در سال 2013، شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت «وست‌جت»، یکی از هواپیماهای «بوئینگ 737» خود را منقش به طرحی رویاپردازانه از شرکت انیمیشن‌سازی «دیزنی» کرد. در قسمت دم هواپیما، طرحی از میکی در لباس جادوگر نقش بسته است.

 

شرکت هواپیمایی «ایر سیچلز»

شرکت هواپیمایی «ایر سیچلز»، ایرلاین ملی کشورها و جزایر کوچکی است که در سواحل آفریقا واقع شده‌اند. طرحی زیبا از دو پرستو که در حال عبور از دریایی با رنگ‌های گرمسیری هستند، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

 

شرکت هواپیمایی «ایر نیوزلند»

و سرانجام برنده اینجاست! با نقوش سفید و آبی سیر، این هواپیما که تحت سلطه آرم «Maori Koru» روی دم خود است، موفق شده است مانند شرایط شغلی پرآوازه کارمندانش از طراحی ویژه‌ای نیز برخوردار باشد.