۰ نفر

احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر عمومی

هشدار نسبت به رگبار باران و رعد و برق در سه استان کشور

۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۰۶
کد خبر: 149963
هشدار نسبت به رگبار باران و رعد و برق در سه استان کشور

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها برای امروز بعدازظهر در سه استان کشور هشدار داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، براساس تحلیل آخرین دادهها و نقشه های پیشیابی هواشناسی، امروز در جنوب سیستان وبلوچستان،  شرق و شمال هرمزگان ، کرمان در بعد از ظهر رشد ابرهای جوششی، رگبار باران گاهی بارعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی میشود.

روزهای پنج شنبه وجمعه ناپایداری دراین مناطق تشدید شده و برخی مناطق شرق و جنوب فارس را نیز فرا می گیرد و  با توجه به احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر عمومی توصیه می‌شود جهت جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی، اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی به هم‌میهنان صورت گیرد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: هم اکنون دمای هوای تهران ۲۵ درجه بالای صفر، رطوبت هوا ۱۹ درصد و سرعت وزش باد بیش از ۱۴ کیلومتر بر ساعت است و کمینه و بیشینه هوای امروز تهران بین ۱۷ تا ۲۷ درجه پیش بینی شده است.

احد وظیفه افزود: کمینه و بیشینه هوای پایتخت برای روز پنجشنبه (فردا) بین ۱۸تا ۲۸ درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز صاف با کمی ابری پیش بینی می شود.

وی کمینه و بیشینه هوای تهران را در روز جمعه (پس فردا) بین ۱۸ تا ۲۸ درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: در این روز آسمان تهران صاف تاکمی ابری همراه با غبار صبحگاهی خواهد بود.