۰ نفر

پروازهای جدید Austrian Airlinesارتباط بین اصفهان و وین را برقرار می‌کند

۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸
کد خبر: 144444
پروازهای جدید Austrian Airlinesارتباط بین اصفهان و وین را برقرار می‌کند

• سه پرواز مستقیم هفتگی بین وین و تهران از ۵ سپتامبر ۲۰۱۶ آغاز می‌شود • Austrian ‏هفده پرواز هفتگی به تهران و اصفهان خواهد داشت • پروازهای تهران-مونیخ نیز ,حضور Lufthansa Group در ایرانراقوت بخشیده است

لوفتانزا

به گسترش حضورش در ایران ادامه می‌دهد. این شرکت از روز دوشنبه، ۵ سپتامبر ۲۰۱۶، با سه پرواز هفتگی اصفهان را به وین مرتبط می‌کند.

Austrian در حال حاضر ۱۴ پرواز هفتگی در مسیر تهران-وین دارد کهبا افزوده‌شدن اصفهان، این تعداد به ۱۷ پرواز هفتگی افزایش می‌یابد.

شاهر مراد، مدیر کل Lufthansa Group در ایران، در مراسمی که به مناسبت آغاز پروازهای جدید برگزار شد، خطاب به مسافران و مقامات فرودگاه،گفت: «ما از آغاز پرواز مستقیم به وین بسیار خوشحالیم زیرا برای مشتریانمان در اصفهان,امکان سفرهای بین المللی در شبکه پروازی اروپا و آمریکای شمالی هواپیمایی Austrian  فراهم شده است.»

Austrian Airlines با مشتریان ایرانی‌اش ارتباطی قوی و محکم برقرار کرده است و از مارس۲۰۱۶، در راستای برنامه‌های Lufthansa Group  برای افزایش پروازها به ایران که شامل افزایش پروازهای مسیر تهران-فرانکفورت و آغاز پروازهای بین تهران و مونیخ بود، پروازهایش را در مسیر تهران به دو برابر افزایش داده است.

کارستن زانگ، مدیر ارشد Lufthansa Groupدر منطقهٔ خلیج فارس، ایران، افغانستان و پاکستان ، گفت: «Lufthansa Group با مرتبط کردن دو شهر تجاری بزرگ ایران به سه قطب اصلی در اروپا(فرنکفورت، مونیخ و وین)  با ۲۷ پرواز هفتگی، کامل‌ترین برنامهٔ پروازی را به مشتریان وفادارش در ایران ارائه می‌کند ,زانگ همچنین افزود:ما تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن جشن  60 سالگی  Lufthansa در ایرانبکار بسته ایم.»

لوفتانزا

لوفتانزا