۰ نفر

پرداخت ۹۰ هزار تومان جریمه تاخیر به مسافران کیش‌ایر

۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰
کد خبر: 144024
پرداخت ۹۰ هزار تومان جریمه تاخیر به مسافران کیش‌ایر

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش با ابراز تأسف از تأخیر ۶ ساعته پرواز شماره ۷۰۸۰ این ایرلاین از کیش به تهران، گفت: مسافران با در دست داشتن لاشه بلیت خود و‌ کارت شناسایی معتبر، به دفتر کیش‌ایر در فرودگاه مهرآباد مراجعه کنند. خبرگزاری فارس: پرواز شماره 7080 شرکت هواپیمایی کیش از جزیره کیش به مقصد تهران که قرار بود روز 13 شهریور ساعت 22 انجام شود با چندین ساعت تأخیر بامداد روز 14 شهریور انجام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فردا، پس از بروز این تأخیر پروازی و درخواست مسافران در مقصد، نماینده شرکت هواپیمایی کیش‌ایر به میان مسافران آمد و ضمن عذرخواهی اعلام کرد که کیش‌ایر بابت این تأخیر، تلاش می‌‌کند در راستای رعایت ‌‌آیین‌نامه حقوق مسافر، به مسافران جریمه پرداخت ‌کند.

امروز مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش در این‌باره به خبرنگار فارس گفت: پیش از هر چیز بابت بروز این تأخیر از مسافران عذرخواهی می‌کنیم؛ به وجود آمدن این‌ تأخیر به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمایی بود که قرار بود برای اعزام مسافران به کیش برود‌ و پرواز کیش-تهران را انجام دهد‌.

اسدی بیان کرد: در راستای ارتقای ایمنی پرواز و حفظ جان مسافران تلاش می‌کنیم به هیچ عنوان پرواز به صورت ناایمن انجام نشود بنابراین ناراحتی مسافر را بابت بروز تأخیر را به جان می‌خریم ‌اما تلاش می‌کنیم ایمنی پروازها و حفظ جان مسافر، اولویت اصلی‌مان باشد.

‌مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش یادآور شد: در شرایطی که تأمین قطعه هواپیما با مشکلاتی مواجه است نظارت بر انجام پروازهای ایمن امری ضروری است.

وی اظهارداشت: در پرواز شب 13 شهریور کیش‌ایر از کیش به تهران نیز بروز نقص فنی در موتور هواپیمایی که قرار بود مسافران را جابه‌جا کند موجب بروز این تأخیر شد اما به دلیل عدم رفع مشکل، تلاش کردیم با تأمین ایمنی کامل این پرواز انجام شود.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش ادامه داد:‌ شرکت هواپیمایی کیش طی هماهنگی با بخش بازرگانی، مقرر کرد بابت بروز این تأخیر مبلغ 90 هزار تومان به مسافران این پرواز پرداخت شود.

اسدی بیان کرد: مسافران می‌توانند با در دست داشتن لاشه بلیت و کارت شناسایی معتبر به دفتر کیش‌ایر در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد مراجعه کنند و این رقم را دریافت کنند.