۰ نفر

نسل جدید نرم افزار حسابداری

۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
کد خبر: 142787
نسل جدید نرم افزار حسابداری

انتخاب نرم‌افزار حسابداری مناسب، یکی از مهم‌ترین و چالش‌انگیز‌ترین تصمیمات هر سازمانی می‌باشد. این انتخاب چنانچه موفقیت‌آمیز نباشد، منجر به از دست‌رفتن سرمایه و زمان و مختل‌شدن امور شرکت خواهد شد.

 یکپارچگی، به‌روزرسانی منظم برنامه، دقت و سرعت بالای برنامه، خدمات پس از فروش مناسب، تنظیمات متنوع و ... از عوامل مهم در انتخاب نرم‌افزارهای مالی می‌باشند. شرکت شایگان‌سیستم با بهره‌گیری از برنامه‌نویسان مجرب و متخصصان مالی، با مطالعه و طبقه‌بندی دقیق نیازهای مالی، خرید و فروش، انبارداری، توزیع، حقوق و دستمزد و ... از کسب‌و‌کارهای مختلف، در جهت حل این نیازها به صورت کاربردی و علمی گام برداشته و طی سال‌های متمادی خواسته‌ها و نظرات کاربردی و مفید کاربران گرامی خود از اصناف مختلف را در نرم‌افزار اعمال نموده است. شایگان‌سیستم با بیش از ربع قرن تجربه در تولید نرم‌افزارهای مالی، موفقیتش را در جلب رضایت ده‌ها هزار کاربر خود می‌داند و کاربران حسابگر همواره منبع تبلیغاتی ارزش‌مندی برای شایگان‌سیستم بوده‌اند.

حسابگر نرم‌افزاری برای انجام امور مالی، انبارداری، خرید و فروش، خزانه‌داری و ...

شایگان‌ سیستم

نرم‌افزار حسابداری حسابگر (Cyber Account) محصول اصلی و یکپارچه شایگان‌سیستم است که جهت انجام عملیات حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، دریافت و پرداخت، دفتر چک و قسط، حساب‌های ارزی، نمایندگان فروش و ... برای بسیاری از کسب‌وکارها در امور بازرگانی، فروشگاهی، خدماتی و پخش، مراکز بزرگ فروش، امور نشر و کتاب، پیمانکاری و … مناسب می‌باشد. برنامه حسابگر با تنظیمات و امکانات متنوع در بخش‌های مختلف برنامه پاسخگوی طیف وسیعی از کسب‌و‌کارها می‌باشد و با بیش از 1500 نوع گزارش، تصمیم‌گیری‌های مربوطه صاحبان کسب‌و‌کار را تسهیل می‌نماید. برخی از امکانات و ویژگی‌های برنامه به شرح زیر می‌باشد:

نصب اتوماتیک * ارائه به صورت شبکه و تک‌کاربره * بانک اطلاعاتی Sql Server  * قابل اتصال به اطلاعات برنامه از طریق مرورگر اینترنتی * قابلیت ایجاد شرکت‌های مختلف با ساختار کدینگ * نگهداری اطلاعات در دوره‌های مالی متعدد * سطوح شناور تفصیلی واحد و مرکز هزینه * ارسال و دریافت اطلاعات بین شرکت‌ها * گزارش ماهانه دفتر کل و روزنامه آماده * امکان ایجاد کالاهای جدید با استفاده از تعریف ویژگی کالاها به صورت انبوه * استفاده از حواله انبار جهت مصرف کالا و مصالح پیمانکاران در پروژه‌های مختلف * مدیریت ارسال بار، خودرو و راننده در فاکتورها * انتخاب کالا در فاکتور توسط عکس‌ پیوست‌شده، بارکد و یا از طریق جستجوی پیشرفته * امکان محاسبه ارزش‌افزوده در فاکتورها و ارسال گزارش‌های سه‌ماهه با فرمت Access دارایی * سیستم چندارزی مناسب برای شرکت‌های صادرات و واردات * پیوست فایل اسناد (مانند اسکن چک) به فاکتور، سند و ...  * امکان زمان‌بندی کردن پشتیبانی اطلاعات * گزارش‌گیری از عملیات انجام‌شده توسط کاربران جهت ردیابی تغییرات * ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی تعیین‌شده در بخش‌های مختلف برنامه * ارتباط مستقیم برنامه با دستگاه کارت‌خوان بانکی * تهیه گزارش‌های پارامتریک * امکانات بهینه جهت استفاده در مانیتورهای تاچ‌اسکرین * ورود اطلاعات به زبان‌های انگلیسی و فارسی و افزودن زبان سوم به دلخواه کاربر (نسخه چندزبانه) * و ...

شایگان‌ سیستم

راهکار شرکت‌های فعال در حوزه توزیع و پخش مویرگی

راهکار ویژه پخش، علاوه بر امکانات نرم‌افزار جامع حسابداری با امکانات تخصصی مناسب شرکت‌های حوزه پخش و بازرگانی می‌باشد. نرم‌افزار پخش مویرگی این امکان را به مدیران می‌دهد تا به منظور فروش بیشتر بتوانند انواع تخفیفات را برای مشتریان خود اعمال نمایند و با امکان مدیریت پورسانت و ارسال کالا توسط رانندگان ارزیابی دقیقی از عملکرد تیم فروش اعم از ویزیتور، مدیر فروش، راننده و … داشته باشند. همچنین برنامه پاکت سایبر همراه نرم‌افزار ویژه پخش ارائه و بر روی تبلت‌های سازگار با برنامه نصب می‌شود و برای درج اطلاعات در محل خریدار یا فروشنده کاربرد دارد. این برنامه امکان سفارش‌گیری و صدور فاکتور خرید و فروش در محل مشتری را فراهم آورده و می‌توان عملیات فروش گرم و سرد را با برنامه اجرایی نمود. نقشه راه ویزیتور، اعمال محدودیت برای ویزیتور، انبارگردانی، گزارش خواب سرمایه و … از دیگر قابلیت‌های راهکار ویژه پخش می‌باشد.

شایگان‌ سیستم

مدیریت فرایندهای تولیدی و محاسبه بهای تمام‌شده

راهکار صنعتی شایگان‌سیستم مناسب شرکت‌های با فرایند تولید ساده و پیچیده می‌باشد و با قابلیت‌های تعریف فرمول برای ساخت محصولات این امکان را می‌دهد تا عملیات‌ خروج کالا از انبار مواد و انتقال آن به انبارهای در جریان ساخت و محصول به صورت اتوماتیک انجام شود. همچنین میتوان حقوق کارکنان واحد تولیدی را بر اساس مقدار تولید محصول محاسبه و هزینه‌های سربار تولید را با تعیین درصدهای تخصیصی، بر روی محصولات سرشکن نمود. امکان تجزیه، راهکاری برای مجموعه‌هایی می‌باشد که نیازمند حسابداری فرایند تفکیک کیفیت و بسته‌بندی‌ متفاوت از یک محصول می‌باشند. نرم‌افزار صنعتی شایگان‌سیستم با محاسبه دقیق بهای تمام شده محصولات و گزارشات تخصصی به مدیریت این ابزار را در اختیار وی قرار می‌دهد تا بتواند برنامه‌ریزی مناسبی برای تولید و هزینه‌های مجموعه داشته باشد.

راهکار کسب‌و‌کارهای چندشعبه‌ای و غیر متمرکز

با استفاده از نرم‌افزار Cyber Web (حسابداری آنلاین) می‌توان از طریق مرورگر اینترنتی وارد برنامه شده و بسته به سطح دسترسی؛ عملیات حسابداری، فروش، دریافت و پرداخت، انبارداری و ... را انجام داده و شرایط مناسبی را برای دسترسی مدیران به وضعیت کارکرد شعب و نقاط مختلف کاری در لحظه با مدرن‌ترین پروتکل‌های امنیتی فراهم می‌آورد. این راهکار برای کسب‌و‌کارهای دارای شعبات متعدد که می‌خواهند اطلاعات مالی مختلف را به‌صورت یکپارچه داشته باشند مناسب است.

شایگان‌ سیستم

مدیریت کارکنان و محاسبه حقوق و دستمزد

نگهداری اطلاعات کامل پرسنلی و شغلی، فیش حقوقی، محاسبه کامل حقوق و دستمزد ماه پرسنل همراه با محاسبات کامل مزایا، اضافات، کسورات و ...، تهیه لیست بیمه، مالیات و حقوق پرسنل براساس فرم‌های استاندارد، تهیه فایل ماهانه لیست حقوق جهت ارائه به سازمان تامین اجتماعی، تهیه فایل مالیات بر حقوق جهت ارائه به سازمان امور مالیاتی، امکان تهیه فایل پرداخت حقوق ماهانه کارکنان از طریق بانک‌ها، پردازش اطلاعات انواع پس‌انداز و وام، ذخیره سنوات خدمت پرسنل و امکان محاسبه عیدی و پیش‌پرداخت عیدی، امکان ارتباط با انواع دستگاه‌های کارت ساعت‌زنی و ... از امکانات اصلی برنامه حقوق و دستمزد شایگان‌سیستم می‌باشد.

دفتر مرکزی شرکت شایگان‌سیستم در خیابان جردن تهران واقع است و با داشتن نمایندگان رسمی و مجرب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی در اقصی‌نقاط کشور می‌باشد. جهت تهیه دموی برنامه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188655021 داخلی 1 تماس حاصل نمایید و یا از پرتال رسمی شرکت به آدرس  www.shygunsys.com بازدید نمایید.

لینک کانال تلگرام    Shygunsysco@