۰ نفر

ثبات اقتصادی مهمترین دستاورد دولت یازدهم است

۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۴۳
کد خبر: 141342
ثبات اقتصادی مهمترین دستاورد دولت یازدهم است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ثبات اقتصادی در کشور و همگرایی برای رونق توسعه فراگیر، مهمترین دستاورد دولت تدبیر و امید است.

محمود واعظی عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان های خمین، محلات و دلیجان در سالن اجتماعات پژوهشکده ملی گل و گیاهان زینتی محلات، افزود: سیاست های منطقی دولت یازدهم موجب افزایش شاخص های اقتصادی و خروج از رکود شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی بیان کرد: هم اینک کشور از ثبات اقتصادی و امنیتی پایدار برخوردار است که این مهم با مشارکت و تلاش مضاعف همه دلسوزان و ارادتمندان به نظام و انقلاب به منصه ظهور رسیده است.

واعظی بیان کرد: نشانه های اقتصادی ارزشمندی از تراز تجاری کشور نمایان شده و دولتمردان سعی دارند تا با الگو قرار دادن اصل اقتصاد مقاومتی، توسعه همه جانبه کشور را شتاب دهند.

وی اظهار کرد: رشد اقتصادی کشور براساس سیاست های دولت، مثبت چهار و چهاردهم درصد گزارش شده و در بخش صنعت نیز رشد هشت درصدی به ارمغان آمده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: هم اینک میزان خرید گندم از کشاورزان به مرز 11 میلیون تن رسیده است که این مهم نسبت به مدت مشابه پارسال رشد دو برابری دارد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم به نسخه راهگشای اقتصاد مقاومتی باور دارد و برای تحقق آن تلاش می کند.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش دولتمردان یازدهم در عرصه سیاست خارجی ستودنی است و در این مسیر خدمات ارزنده ای در بخش های مختلف به ویژه مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری شکل گرفته است.

واعظی افزود: شرایط دوران پساتحریم زمینه را برای حضور سرمایه گذاران خارجی فراهم کرد تا رشد ارزش افزوده اقتصادی کشور افزایش یابد.

وی گفت: ایران اسلامی به یکی از کشورهای مطرحِ تبادل کننده اطلاعات دنیا تبدیل شده و 60 شرکت بزرگ خارجی برای مشارکت در این فرآیند، اعلام آمادگی کرده اند و این امر نشان از محبوبیت چهره بین المللی ایران دارد.

واعظی با اشاره به هفته دولت تصریح کرد: دولت یازدهم به دنبال تحقق واقعی وعده های خود است و در این بین تغییر وضعیت معیشتی مردم و رفع بیکاری را سرلوحه امور خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا، واعظی گفت: دولت یازدهم به دور از فرافکنی و اغراق به دنبال ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه است و مسیر خدمتگزاری دولتمردان با هیاهو و بد اخلاقی های برخی منتقدان منحرف نمی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه به عنوان نماینده دولت وارد استان مرکزی شد.

شرکت در شورای اداری محلات، دلیجان و خمین در محل پژوهشکده گل و گیاهان زینتی بخشی از برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان مرکزی بود.