۰ نفر

چه کسی پاسخگوی توزیع چای آلوده در کشور است؟

۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸
کد خبر: 140303
چه کسی پاسخگوی توزیع چای آلوده در کشور است؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چه کسی پاسخگوی توزیع چای آلوده و بازگشایی انبارهای این چای‌ها خواهد بود و سازمان استاندارد در برابر این اتفاق مسئول است.

مهرداد بائوج لاهوتی، طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای بهداشت، جهاد کشاورزی، و رئیس سازمان استاندارد گفت: به بهانه صادرات، انبارهای چای آلوده را باز می‌کنند و می‌خواهند آنها را به خورد مردم بدهند. در حالی که اگر این اتفاق بیافتد بیماری ناشی از این محصولات  گریبانگیر این مردم خواهد شد؛ مسئولین چگونه می‌خواهند جواب این اقدام را بدهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر رفاه، گفت: شما در گذشته وعده داده‌اید که به جای کلنگ زدن با لودر عملیات احداث بیمارستان منطقه را آغاز می‌کنید اما امروز با گذشت زمان زیادی از این به اصطلاح آغاز پروژه با لودر هنوز هیچ اتفاقی در بیمارستان تامین اجتماعی نیفتاده است.

لاهوتی در تذکر پایانی خود به رئیس جمهور گفت : رئیس جمهور دو سال پیش با حضور در جمع مردم وعده پرداخت مطالبات صیادان را داد.  اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ما به مردم چه بگوییم. بگوییم که حرف رئیس جمهور چه شده و مسئولین ذیربط به چه دلیل به آن عمل نمی‌کنند.